Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag väntar på min beställda ipod mini och har nyligen lagt in Itunes.
Om jag har förstått det rätt vill Itunes kopiera min musik och sedan kategorisera den själv?
Nu är det så att min hårddisk redan är fylld (60 gb musik) och dessutom är det uppdelat på 2 partitioner.
Hur skulle ni göra? funkar det smidigt att behålla winamp?
jag vill enkelt kunna föra över valfria album till min ipod sen.

Tack för ett bra forum förresten!

Om du har id3-taggar på dina låtar så funkar iTunes/iPoden bra men utan så är det tyvärr värre. Du kan stänga av den automtaiska uppdateringen på iPoden och därigenom föra över vila spelistor, skivor eller enskilda låtar du vill.

Jag har inte testa winamp så det jkan jag egentligen inte uttala mig om men iTunes är sjukt snyggt och smidigt.

Mvh Olof

Okej.
Jag använder tag&rename för att fixa mina taggar. Men det är ju så många filer att kontrollera...
Var stänger jag av den där funktionen?

Du koppalr in iPoden sen högerklickar du på den i käll listan (BIbliotek osv.) sen tar du iPod intällningar, och där kan du välja att stänga av automatisk uppdatering

mvh Olof

Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Du koppalr in iPoden sen högerklickar du på den i käll listan (BIbliotek osv.) sen tar du iPod intällningar, och där kan du välja att stänga av automatisk uppdatering

mvh Olof

Okej. Då får jag vänta på att den leveras då
Under tiden får jag väl lära mig Itunes...göra spellistor osv.

1
Bevaka tråden