Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bäst betyg för både iPod mini och 4g.

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När jag köpte expressen idag hade dom med ett test av 20 mp3 spelare. Båda "poddarna" vad bland dom bättre, och båda fick 4/5 i betyg(ingen spelare fick 5)

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-12-12 21:12
Ursprungligen av Tobacca:

När jag köpte expressen idag hade dom med ett test av 20 mp3 spelare. Båda "poddarna" vad bland dom bättre, och båda fick 4/5 i betyg(ingen spelare fick 5)

tja... gissa varför (nästan) alla här har en

Hur gick det för JOS?! De som är så bra!

Jag hittade testet nu...

"Apple Ipod 20/40 gb, pris: 2595:-"
Va?! Var köper de sina Ipods? Så billiga finns ju inte nya utan rabatt, eller hur?!

Ursprungligen av oskarrr:

Jag hittade testet nu...

"Apple Ipod 20/40 gb, pris: 2595:-"
Va?! Var köper de sina Ipods? Så billiga finns ju inte nya utan rabatt, eller hur?!

Det är något fel på deras test. Bilden på ipoden är en 3G och dem påstår att den har 8 timmars batteritid.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-14 00:08

Det kanske är en 3G de menar :), dom finns faktiskt fortfarande att köpa tex hos Teknikmagasinet.

teknikmagasinet är en riktig skojar affär!

  • Oregistrerad
  • 2004-12-18 12:32
Ursprungligen av minipod:

teknikmagasinet är en riktig skojar affär!

FAst 3g är bra

JOS är inte dåliga. Eller jo de är de.

Men det största andledningen för mig att inte köpa de att du kan köp samma modell med import och ibland T O M med minne för lägre pris.

Det där "Jens of Sweden" känns så plastigt.

//C

  • Medlem
  • Umeå
  • 2004-12-14 15:55

Tidnings journalister använder i stor utsträckning Mac. Tror ni det kan ha påverkat något?

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-12-14 16:12
Ursprungligen av Smirf:

Tidnings journalister använder i stor utsträckning Mac. Tror ni det kan ha påverkat något?

Neee....

Jens of Sweden fick väl bara 2 av 5 om jag kommer ihåg rätt. Men det är rätt åt Jens och hans dåliga spelare

1
Bevaka tråden