Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

problem fan igen.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

[EDIT]
skulle fixa imod för högre volym, unmountar och ska lyssna. Ipoden hänger sig. Försöker starta om, funkar. Ska lyssna igen. Hänger sig igen!

Startar om och försöker koppla in den i datorn. Hårddisken spinner upp, spinner ner, spinenr upp osv osv osv osv och windows hittar inte den.

vad f-n nu då?

är lite rädd, garantin gäller väl inte om man hackar den?

fan vad ska jag göra?

[EDIT]

Fick igång det, lät den bara stå och spinna upp osv osv. så nu kan ajg återställa den som vanligt!

Ursprungligen av tajroo:

. . .
fan vad ska jag göra?
. . .

Skaffa en Mac

• Medlem
  • Täby
  • 2004-12-14 22:41
Ursprungligen av leonardo:

Skaffa en Mac

mm ska fan göra det. Är sugen på en ibook!

Ursprungligen av tajroo:

[EDIT]
skulle fixa imod för högre volym, unmountar och ska lyssna. Ipoden hänger sig. Försöker starta om, funkar. Ska lyssna igen. Hänger sig igen!

Startar om och försöker koppla in den i datorn. Hårddisken spinner upp, spinner ner, spinenr upp osv osv osv osv och windows hittar inte den.

vad f-n nu då?

är lite rädd, garantin gäller väl inte om man hackar den?

fan vad ska jag göra?

[EDIT]

Fick igång det, lät den bara stå och spinna upp osv osv. så nu kan ajg återställa den som vanligt!

[Edit en gång]

vad fan? när jag skulle kopiera alla låtar så komemr det upp en liten ruta där nere där det står något i stil med "det gick inte att skriva data på g:/tajpod prova igen"

är hårddisken paj?

• Medlem
  • Täby
  • 2004-12-15 00:02
Ursprungligen av tajroo:

[Edit en gång]

vad fan? när jag skulle kopiera alla låtar så komemr det upp en liten ruta där nere där det står något i stil med "det gick inte att skriva data på g:/tajpod prova igen"

är hårddisken paj?

prova att formatera om den med uppdateraren... dvs återståll hela podden... eller det kanske du redan har gjort? eller uppgraderade du bara, isf formaterade den inte om hårddisken på den.

har provat allt som gud trodde räckte för att en ipod skulle fungera. Så nu har jag beställt service. Hur lång tid tar det för en att få tilbaks sin ipod, nån som vet?

ännu mer problem. igår så funkade inte ipoden i windows, men det gick att lyssna på musiken som jag hann föra över. Så när jag var i skolan idag så vart spelaren helt CP den hoppade över låtar som faen och man kunde inte kontrollera den. Sen startade jag om den och all musik borta. Det behövs verkligen en reparation.

1
Bevaka tråden