Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Silver vs. Rosa

Tråden skapades och har fått 22 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som topic lyder, hur i hela herkules ska jag kunna bestämma mig? Webhallen har silver och rosa inne så därför måste jag välja! Jag har sett att rosa är mer lila och därför är den aktuell. (gillar ej rosa) Men den silvriga verkar lite "död", just pågrund av att det ej är någon färg. Ska köpa minisleevez senare så egentligen är det väl inte så farligt men svårt att bestmma sig för det är mkt pengar.

Vad är +/- för silver/rosa

Tänk efter, vilken vill du egentligen ha?

Sedan väljer du den färgen.

tänkte hela kvällen igår... =/ skulle vara bra om man fick någon bild på den silvriga respektive den rosa som gav en rättvis bild eftersom det gör ej produktbilderna från apple.

Köp rosa, spelare i silver finns överallt och med alla märken :/

Edit: http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=41904 där bör det finnas bilder.

satasa lätt på Rosa den färgen är riktigt ball ju jag funderade mellan en rosa mini och en 4g det blev

beställde en silvrig....men när ni svarat blev det en rosa haha, känn er grymma.

ska du ha en stilren ipod som matchar till alla hörlurar och tillbehr ska du välja den silvriga. hur mycket tjejfärg det än är (nu riktar jag mest till killarna) antar att du är en tjej när du heter fillilutten

hahaha! Nej kille, varför e man tjej om man heter fillilutteN? fast det var iofs en tjej som kom på nicket till mig. Aja, men va fan. jag är så trött på silver, finns på allting nu för tiden. enligt mig uttjatat =( skönt att de svarta tv apparaterna e på väg tillbaka !

Rosa är en fet färg!

Rosa skall du ha om du är säker på din manlighet

  • Oregistrerad
  • 2004-10-07 11:40
Ursprungligen av Höken:

Rosa skall du ha om du är säker på din manlighet

Det är riktigt sant

Det är klart du ska ha en rosa. Iof är blå snyggare (läs min Mini är blå) men annars skulle jag köpt en rosa. Personligen så tycker jag att den har mer karaktär en den silvriga som är lite grå och trist...

tyckte också den var liet trisst, kan man ha färg ska man ha färg fick den för 3 timmar sen. Ska snart ta bort laddningen ...

allvarligt, jag såg den rosa häromdagen i verkligheten,.... den är itne rosa, den e ltie halvt mörk LILA!!!

Den rosa är döfräck. Go rosa!

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2004-11-29 11:52

Den rosa är ju fantastiskt mysig !

Den är med mig överallt

Rosa iPod är manlighet

Mot alla..Silver säger jag.

jo.. det är ju så jjäävla coolt när en kille har rosa för det är en tjejfärg.. jävlar vilket självförtroende.. då är man man säker på vem man är.. själv är jag inte lika kaxig och tuff så jag har en silver

jag har köpt en rosa, den är hur tuff som helst.

ja, jag är tjej och det är jävligt häftigt när killar har rosa ipods. hehe.

Det är så otroligt stjärt att ha en rosa..

Silver är stilrent..

Fattar inte varför alla ser rosa som en tjej/fjortis färg, då rosa kan vara riktigt snyggt i rätt samanhang, såsom en iPod. Det är samma som att säga att fjortisar/tjejer inte kan ha en blå iPod bara för det är en kill färg.

Ursprungligen av Tobacca:

Fattar inte varför alla ser rosa som en tjej/fjortis färg, då rosa kan vara riktigt snyggt i rätt samanhang, såsom en iPod. Det är samma som att säga att fjortisar/tjejer inte kan ha en blå iPod bara för det är en kill färg.

Rosa är en fin färg ja, men inte på iPod.

Men tex på pike tröjor osv.

1
Bevaka tråden