Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Allmäna frågor ang. Ipod!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan!
Jag kommer antagligen få en Ipod i julkapp och har en del frågor som jag inte riktigt har fått svar på.

Jag använder mig av en äldre dator med ME och varken usb 2 eller FW utan endast usb 1. Jag har beställt ett FW 800 kort. Men hur fungerar Ipoden med ME? Sen undrar jag även hur Itunes fungerar när man ska föra över låtar? Måste man byta namn och grejer på filerna eller blir det som i Winamp automatiskt?

Tack på förhand!

han frågade ju om det fungerade i ME?

  • Medlem
  • 2004-12-15 22:27

För ME frågorna var redan besvarade av Archduk3. Helt meningslöst o svara engång till....

Dessutom, när man blir uppmanad o googla, då betyder det SÖK

Finns säkert nån tråd i ipodlounge som avhandlar om ME (som är en sug OS FÖV... skaffa XP )

Ja men nu är det så här din lilla schlyna att jag inte orkar söka då man kanske inte alltid får helt korrekt info, så därför tänkte jag kolla om det fanns någon som visste med säkerhet. Men du kanske ínte har fattat vad ett forum är till för?

  • Medlem
  • 2004-12-15 22:53

bara lite trött på 1000000 liknande frågor...
Iaf, jag tycker att du har fått alla svar du behövde... väl???

Ursprungligen av iPir9:

bara lite trött på 1000000 liknande frågor...
Iaf, jag tycker att du har fått alla svar du behövde... väl???

Ja jag fick ett jävligt bra svar: "Det fungerar om du använder nåt program som heter nåt med Winpod" Jag hittade inte mycket om Winpod på google kan jag ju säga...

  • Oregistrerad
  • 2004-12-16 00:17
Ursprungligen av temtem:

Ja men nu är det så här din lilla [Forum språkbrott]

Att använda fula ord hjälper ingen.

Att söka är som sagt rätt. Men är man ny är det lite svårt att hitta runt i cyberrymden.

Hur som helst. Jag är glad att allt löste sig.

//C

Ursprungligen av Archduk3:

Att använda fula ord hjälper ingen.

Att söka är som sagt rätt. Men är man ny är det lite svårt att hitta runt i cyberrymden.

Hur som helst. Jag är glad att allt löste sig.

//C

Jag tackar för din vilja för välmående på detta forum men för det första var det rätt grov ironi i ordet schlyna, men du kanske inte såg den glada smileysen? För det andra är jag inte ny när det gäller internet, google eller annat kring datorer, utan jag är endast ny då det gäller iPod.

Jo nu fick jag ju iaf den hjälp jag ville ha

Well, Seeya!

  • Medlem
  • 2004-12-15 23:07
1
Bevaka tråden