Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

tips på bra slimmade fodral till ipod mini!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå,

Jag vet att det har diskuterats i forumet tidigare.. men jag skulle vilja ha tips på bra slimmade fodral till min ipod mini. Det är så svårt att se om de ser bra ut när man ser produktbilder på olika hemsidor, någon som har lust att publicera egentagna bilder eller vet om det finns, så man kan se om de är snygga och slimma innan man beställer? Tacksam för tips! /Micke

  • Oregistrerad
  • 2004-06-10 18:41
Ursprungligen av winqvist:

Hallå,

Jag vet att det har diskuterats i forumet tidigare.. men jag skulle vilja ha tips på bra slimmade fodral till min ipod mini. Det är så svårt att se om de ser bra ut när man ser produktbilder på olika hemsidor, någon som har lust att publicera egentagna bilder eller vet om det finns, så man kan se om de är snygga och slimma innan man beställer? Tacksam för tips! /Micke

Har exo3 mini från www.lajo.biz
Skit bra skin (har inte testat andra :).
Tog skyddet som fanns på clickwheel och lade den på skärmen, så min mini är skyddad överallt. Väntar nu på iShade (screen protector) till den.

Hälsningar
Raptor

  • Oregistrerad
  • 2004-06-10 18:42
Ursprungligen av Raptor:

Har exo3 mini från www.lajo.biz
Skit bra skin (har inte testat andra :).
Tog skyddet som fanns på clickwheel och lade den på skärmen, så min mini är skyddad överallt. Väntar nu på iShade (screen protector) till den.

Hälsningar
Raptor

Om du vill beställa från www.lajo.biz, clicka på lilla lajo signaturen längst uppe inuti den stora bannern, och knappa in raptor som friends key. Då får du gratis frakt.

Hälsningar
Raptor

Ursprungligen av Raptor:

Om du vill beställa från www.lajo.biz, clicka på lilla lajo signaturen längst uppe inuti den stora bannern, och knappa in raptor som friends key. Då får du gratis frakt.

Hälsningar
Raptor

Hur mycket kostade frakten och fick du betala nån tull på den fodralen ??

  • Oregistrerad
  • 2004-12-16 12:12
Ursprungligen av latino1001:

Hur mycket kostade frakten och fick du betala nån tull på den fodralen ??

Frakten fick jag gratis för att jag hade en key som gav mig gratis frakt :).
Tryck på lilla lajo logga högst uppe inuti bannern, och knappa in raptor så får du gratis frakt (alltså du får 5 dollar, och frakt kostar 5 dollar).
Dessutom så tullade jag inte.

Hälsningar
Raptor

Kolla www.decalgirl.com ...

Jag ska köpa "spider-man"-skinnet...

1
Bevaka tråden