Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skal/väska/skydd.

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.

Jag skulle vilja ha typ en väska/skydd till min fina lilla iPod mini, som helst ska skydda både klickhjulet och skärmen och det ska helst gå att sätta på halsrem.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-10 00:34

Nå, vart köpte du din mini till slut, blev det Kullander eller Siba??
/Mattias

Ursprungligen av Mattias L:

Nå, vart köpte du din mini till slut, blev det Kullander eller Siba??
/Mattias

Köpte 2 st blåa på siba Där var vänte lö ända från april på kullanders. så bestämmde jag mig för o ta en runda på center syd o va får jag se på hyllan, jo två st blåa minis o 4st silver minis. Så en sak vad det gäller sibas lagersaldo på deras sida, Så stämmer det inte! inte heller sibas kundtjänst.

Ursprungligen av Iccccie:

Hej.

Jag skulle vilja ha typ en väska/skydd till min fina lilla iPod mini, som helst ska skydda både klickhjulet och skärmen och det ska helst gå att sätta på halsrem.

Det enda jag vet som funkar med halsrem just nu är specks skin tight, nackdelen är att det är ett förbannad fult och dåligt skal med dålig passform.

iSkin mini skyddar skärmen men inte klickhjulet fast är ett jävligt bra skal!

Ett annat bra skal är podsleevz, som är gjort i filtmaterial och skyddar klickhjulet, skärmen och poden .. med undantag för ovan- och undersidan, som är öppna. Däremot skyddar inte detta skal mot stötar, som de två ovan gör.

Lycka till!

  • Oregistrerad
  • 2004-09-10 18:11

ohh nice.. man kanske skulle ta en tripp till siba i helgen! blev lite rädd när alla säger att dom är slut överallt!

//Micke, snart iPodmini ägare

Ursprungligen av Gordon:

ohh nice.. man kanske skulle ta en tripp till siba i helgen! blev lite rädd när alla säger att dom är slut överallt!

//Micke, snart iPodmini ägare

haha dom lär vara slut nu också

EDIT: Lita aldrig på deras lagersaldo på hemsidan. Lita heller aldrig på kundtjänst för dom ljög också.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-11 00:48

hmmm de låter inte bra asså... blir väll till att köpa nån beggad eller från utlandet då!

//Micke

shit.. sluta va så jävla overprotected med era spelare vag gör ni med dom så ni måste ha skydd? om det hade kommit en ipod som va 1 cm tunnare och 3 cm kortare än mini hade jag kunnat betala 2000 kr mer och ni gör den ännu större!!

om man har en rosa mini och köper ett iSkin wasabi, blir det samma coola gröna färg eller någon trist rosa/grön?

Ursprungligen av kentarell:

om man har en rosa mini och köper ett iSkin wasabi, blir det samma coola gröna färg eller någon trist rosa/grön?

Skaffat mig ett speck skin till min blåa mini, jag märker inte nån skillnad... men man ser det. Sen det att folk klagar på passformen fattar jag inte. min passa hur bra som helst.
Bra köp tycker jag. väl värt pengarna. enda nackdelen är att den varkens skyddar skärmen eller klick-hjulet

Ursprungligen av Iccccie:

Skaffat mig ett speck skin till min blåa mini, jag märker inte nån skillnad... men man ser det. Sen det att folk klagar på passformen fattar jag inte. min passa hur bra som helst.
Bra köp tycker jag. väl värt pengarna. enda nackdelen är att den varkens skyddar skärmen eller klick-hjulet

ok, tack!

Ursprungligen av Iccccie:

Skaffat mig ett speck skin till min blåa mini, jag märker inte nån skillnad... men man ser det. Sen det att folk klagar på passformen fattar jag inte. min passa hur bra som helst.
Bra köp tycker jag. väl värt pengarna. enda nackdelen är att den varkens skyddar skärmen eller klick-hjulet

var den nå fin då ?

  • Oregistrerad
  • 2004-12-15 08:21

köpte oxå min mini på siba...as bra, hade rabbat och sen prutade jag grymt bra! sen var det den gröna oxå som jag ville ha, den sista på hela siba-huset i möndal, GbG. Siba äger och det e bara pruta, säg att du igentligen vill ha en färg som dom inte har så går dom ner 100-200 kr.

Lovar, ett klipp!

  • Medlem
  • 2004-12-18 01:28

Köp en poddsleevz! finns på macoteket.se

Radtechs minisleevz skyddar både skärmen och hjulet, dock inte över- och undersidan. Den saknar även fäste för halsrem. För övrigt kan jag varmt rekomendera den då den är väldigt tunn och skyddar väl.

  • Oregistrerad
  • 2004-11-24 21:23

hitta en jättefin diorväska till ipodmini och louis vitton på www.eluxury.com men ett problem de skickar inte till utanför usa

  • Oregistrerad
  • 2004-11-25 11:26

http://store.apple.com/Catalog/se/Images/T9778_screen.jpg

Jag beställde ett 3-pack nu idag samtidigt som jag beställde en iPod Mini.

1
Bevaka tråden