Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes fråga!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-12-19 11:58

Måste man installera iTunes som man får med i kartongen när man köper en Ipod mini? Jag har redan installerat iTunes på min dator och lagt till en massa musik. Jag behöver väl inte ta bort den och installera "den nya" iTunes som följer med Ipoden? Vill bara försäkra mig så att all musik från iTunes inte förvinner eller nåt när jag ska föra över musiken.

Nä, du behöver inte den, du ska ha senste versionen från apple, så du kan behålla den du har på datorn och uppdaterar man iTunes så försvinner inte musiken så det är helt lugnt.

mvh Olof

• Oregistrerad
  • 2004-12-19 12:22

Tack!
En annan fråga, du verkar ju kunna sånt här..
Om man vill ändra/ta bort de genre som finns, dvs försöka organisera lite, måste man då ta låt för låt? Det tar lååååång tid isåfall. Jag försökte markera de låtar jag ville flytta till en genre men d gick ej.

Markera alla filer du vill ändra, högerklicka och välj "Get Info" (eller vad det kan heta på svenska). Resten listar du säkert ut själv.

• Oregistrerad
  • 2004-12-19 15:43

Men det är ju det som inte fungerar! Det går ju ej att markera filerna! Bara en och en.

Jodå. Shift-klick ger markering på alla spår mellan de två klickningarna. Cmd-klick ger fler spår utan att vara sammanhängande. (på Mac)

På den andra sorten får Du kolla vad som händer med högerklick resp control-klick.

1
Bevaka tråden