Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

M3u

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har försökt söka mig fram till hur jag ska göra men fattar inte riktigt.

Låtarna lägger sig dubbelt i ipoden, har förstått att jag ska ta bort m3u filen men HUR?

Och hur har den filen hamnat där?

/Vänligen Fritiof

• Oregistrerad
  • 2004-12-20 13:54

Lägger du in både låtarna och m3u:n så kommer de antagligen hamna dubbelt eftersom m3u:n hänvisar till mp3orna.

Ursprungligen av raZmus:

Lägger du in både låtarna och m3u:n så kommer de antagligen hamna dubbelt eftersom m3u:n hänvisar till mp3orna.

Nu förstår jag ännu mindre.

Det ända jag gjort är: in med en skiva i datorn, konvertrera in den i itunen och därifrån har jag droppat låtarn till "min" ipod och resultatet blir dubbelt!!??

Ursprungligen av konkas:

Nu förstår jag ännu mindre.

Det ända jag gjort är: in med en skiva i datorn, konvertrera in den i itunen och därifrån har jag droppat låtarn till "min" ipod och resultatet blir dubbelt!!??

Droppade du även m3u:n? Den fungerar som en 'genväg' till mp3:orna, och antagligen är det så att när i-poden läser från den så kommer mp3:orna upp, plus då att de kommer upp som vanligt.

Försökte förtydliga lite vad raZmus menade, men jag vet inte om jag lyckades, ser lite virrigt ut.

1
Bevaka tråden