Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ipod dräkt till helloween?

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Haha!

Haha!

Den funkar på riktigt alltså?
isåfall är den grym!!

ja det såg ut som det funka oxå...

hahahahaha!

  • Medlem
  • 2004-12-20 23:16

underbar

  • Medlem
  • 2004-12-20 23:42

lol

Helt otroligt vad folk är besatta av iPod, så jävla rolig var inte dräkten... Personligen tyckte jag att mr. T var koolare...

Ursprungligen av DuffBeer:

Helt otroligt vad folk är besatta av iPod, så jävla rolig var inte dräkten...

Jaså är folk det? Personligen kan jag skratta åt grejer utan att vara besatt.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-21 12:43

Synd att den inte är större bara. Nu ser de ju ut som om han bär på en stor ipod

Personligen kan jag äga en iPod utan att

1. Göra en dräkt som liknar iPod
2. Ta foton på iPod i olika mössor, vantar och faan å hans moster
3. Klanka ner på alla som äger t.ex. en Jens of Sweden
4. Vara förälskad i min iPod som 19,29% på detta forum är
5. Dö om jag inte hade min iPod som 41,07% av personerna på detta forum skulle göra

Nä, jag tycker iPod bara är en praktisk pryl som får mina resor att gå lite fortare.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-22 11:13
Ursprungligen av DuffBeer:

Personligen kan jag äga en iPod utan att

1. Göra en dräkt som liknar iPod
2. Ta foton på iPod i olika mössor, vantar och faan å hans moster
3. Klanka ner på alla som äger t.ex. en Jens of Sweden
4. Vara förälskad i min iPod som 19,29% på detta forum är
5. Dö om jag inte hade min iPod som 41,07% av personerna på detta forum skulle göra

Nä, jag tycker iPod bara är en praktisk pryl som får mina resor att gå lite fortare.

...och ändå sitter du här på ett internetforum och diskuterar kring den och en kille som klätt ut sig till en. C'mon!

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-12-22 12:55
Ursprungligen av raZmus:

...och ändå sitter du här på ett internetforum och diskuterar kring den och en kille som klätt ut sig till en. C'mon!

HAHAHAHAHA! Klockren ägning

DuffBeer... altså du säger så mycket imot dej... om det är en bra pryl till dina resor... varför sitter du o diskuterar den då... för ja menar jens of sweden är oxå bara en pryl men den diskuteras inte mycket om

Egentligen talar jag inte emot mig själv då diskutera iPod på ett forum inte stod med på listan. Att göra allt det som stod på listan kan säkert vara kul och jag menar inte att det är fel på det. Jag konstaterar bara att många är besatta. Det jag egentligen har tröttnat på är att det finns så mycket skum attityd på detta forum, som iofs är rätt kul att titta på. Men folk som behöver hjälp får ofta svar där det står lite spydigt att man borde faktiskt ha sökt på forumet alt. kollat i instruktionsboken. Folk som har negativa saker att säga om iPod blir iprincip lynchade m.m. Nu säger jag inte att det alltid är så men allt för ofta för att vara ett konstruktivt forum. Det finns en stämning av entingen med oss eller emot oss. Hatten av för dom som verkligen hjälper andra med problem innan nån moderator kommit pekpinnen och klargjort att härfår vi minsann inte prata om nedladdad music och dylikt. Den som tar åt sig av detta kanske ska fundera på varför...

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-12-22 17:25
Ursprungligen av DuffBeer:

Egentligen talar jag inte emot mig själv då diskutera iPod på ett forum inte stod med på listan. Att göra allt det som stod på listan kan säkert vara kul och jag menar inte att det är fel på det. Jag konstaterar bara att många är besatta. Det jag egentligen har tröttnat på är att det finns så mycket skum attityd på detta forum, som iofs är rätt kul att titta på. Men folk som behöver hjälp får ofta svar där det står lite spydigt att man borde faktiskt ha sökt på forumet alt. kollat i instruktionsboken. Folk som har negativa saker att säga om iPod blir iprincip lynchade m.m. Nu säger jag inte att det alltid är så men allt för ofta för att vara ett konstruktivt forum. Det finns en stämning av entingen med oss eller emot oss. Hatten av för dom som verkligen hjälper andra med problem innan nån moderator kommit pekpinnen och klargjort att härfår vi minsann inte prata om nedladdad music och dylikt. Den som tar åt sig av detta kanske ska fundera på varför...

Lighten up man... ta inte så allvarligt på allting

1
Bevaka tråden