Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Teknikmagasinets jultidning har iPod Mini på omslaget

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Bland karaoke-maskiner, lavalampor och annat så finns även en rosa iPod Mini med på omslaget. Inne i tidningen finns en helsida om iPod med rubriken "Den bästa mp3-spelaren blev just ännu bättre. Nu även med digitalt fotoalbum!".

aaa, dom har sålt iPod rätt så länge... i sommras såg jag att dom sålde iaf..

Jag blev positivt överraskad. Av två kilo pappersreklam man fått de senaste veckorna har det varit väldigt tunnsått med poddar... vet inte om jag sett någon. Har å andra sidan inte orkat läsa all reklam...

Ursprungligen av Anders Täpp:

Jag blev positivt överraskad. Av två kilo pappersreklam man fått de senaste veckorna har det varit väldigttunnsått med poddar... vet inte om jag sett någon. Har å andra sidan inte orkat läsa all reklam...

Vart bor du igentligen?

Bor i Köping. Får alla reklamtidningar för alla radio/tv-kedjor i stan samt alla i Västerås. Tror iofs inte jag får vare sig mer eller mindre reklam än andra nu till jul.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-13 15:32

Teknikmagasinet har sålt länge... tror jag, jag köpte iaf min där

Poängen jag försökte göra var att på 2 kilo pappersreklam sista veckorna utan ipod-reklam så dök det plötsligt upp reklam där till och med ipod var med på framsidan.

Säg att jag får 5 st pryl utskick om dagen så finns ipod med på minst 2 framsidor och i alla kataloger.

lunarstorm har också ipod mini på framsidan när man loggar in

Ja... Lunarstorm och min brevlåda har verkligen mycket gemensamt...

Ipod Mini

Köpte min Ipod Mini via teknikmagasinet.
Det är nog snarare den som är nyheten hos dem har tydligen varit svår att få tag i.

Jag tror ni måste försöka haja att jag bor i en småstad och ser aldrig några ipodar mer än på mac-vänliga webbsidor. All pappersreklam saknar den här prylen. Jag hade heller inte startat den här tråden om jag inte blivit överraskad eller hur?

Det är ju jättebra att ni som bor i Sveriges största städer ser reklam för iPod men vad är poängen med era inlägg?

hmm =)

Ursprungligen av Anders Täpp:

Jag tror ni måste försöka haja att jag bor i en småstad och ser aldrig några ipodar mer än på mac-vänliga webbsidor. All pappersreklam saknar den här prylen. Jag hade heller inte startat den här tråden om jag inte blivit överraskad eller hur?

Det är ju jättebra att ni som bor i Sveriges största städer ser reklam för iPod men vad är poängen med era inlägg?

men du snacka väl om att du "trodde du fick lika mycket reklam som andra" ...
tydligen inte om du bara sett reklam för ipod i 1 tidning...

Aha, jag såg inte att du bodde ute på landet.

Men pappersreklam som pappersreklam, det kommer väl samma saker till er som oss, bara med adress och lite sortiment redigeringar?

  • Oregistrerad
  • 2004-12-21 02:14
Ursprungligen av minipod:

Aha, jag såg inte att du bodde ute på landet.

Jag instämmer

Vad är skillnaden med att köpa den i Teknikmagasinet. Billigare?

sedan.

När iPod och iPod mini jämnförs med andra i tidningen märker man att funktionerna är få. Men ändå vill man ha den. Är man tuff då?

//C

Ingen aning faktiskt om de gör lokala upplagor eller ej. Jag brukar bläddra igenom det som kommer från de större kedjorna.

nödvändig diskution

jaha

Ursprungligen av Anders Täpp:

Bland karaoke-maskiner, lavalampor och annat så finns även en rosa iPod Mini med på omslaget. Inne i tidningen finns en helsida om iPod med rubriken "Den bästa mp3-spelaren blev just ännu bättre. Nu även med digitalt fotoalbum!".

Jaha ??

1
Bevaka tråden