Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag vill ha den gamla mjukvaran till min Ipod! Den nya suger tuggummi!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som vet om det finns att ladda ner den förra mjukvaran (v3.0.1) till bl.a. Ipod 4G. Den ny går tydligen inte att hacka volymen på med t.ex. Gopod.

Jag har ännu inte lyckat trots försök med tre olika datorer, Win som Mac...

Hmm det ska gå att nedgradera sig, man msåte in och ordna till i någon systemfil på iPoden. Vill minnas att något om detta står i trådarna om att hacka ipoden, hur man kan lura datorn att tro att man har gammal programvara på iPoden

mvh olof

Var kan man ladda hem gammal Firmware? Jag har såklart slängt 1.1 till Minin.

Ursprungligen av Kristjan:

Var kan man ladda hem gammal Firmware? Jag har såklart slängt 1.1 till Minin.

Kolla versiontracker.com

Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Kolla versiontracker.com

Där blir man bara vidarebefodrad till Apples egna sidor, och där finns inte min uppdatering. Men, tack för tipset.

• Medlem
  • Luleå
  • 2004-12-20 23:24
Ursprungligen av Alphonze:

Är det någon som vet om det finns att ladda ner den förra mjukvaran (v3.0.1) till bl.a. Ipod 4G. Den ny går tydligen inte att hacka volymen på med t.ex. Gopod.

Jag har ännu inte lyckat trots försök med tre olika datorer, Win som Mac...

antar att min iPod 4g buggar då när goPod funkar

Va synd, jag ska kolla om jag har en någon äldre på min dator. HAr du PC eller Macintosh?

Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Va synd, jag ska kolla om jag har en någon äldre på min dator. HAr du PC eller Macintosh?

PC, tyvärr... Vill minnas att du har Mac... Ajaj. Vore superschysst annars.

Jag har både och men jag hittade ingen gammal hos mig ska se efter hemma hos min tös, hon kör med den gammla programvaran så vi löser det nog.

mvh Olof

Win 98

Måste man ha Windows 2000 lr bättre till iPod mini lr finns det någon annan mjukvara som man kan använda till win98 ??

//Jens

1
Bevaka tråden