Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes, aännu en nybörjar fråga.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur får jag över låtar till ipoden? Jag vill inte att den automatiskt för över massa låtar rill min ipod, pga då kommer det komma för mkt skit. så jag trycker nej när dom vill välja låtar åt mig, pga jag har för många låtar. Så nu är mn fråga. hur ska jag få över låtarna till ipoden? jag har provatt att dra låtarna på ipod ikonen, men det kommer bara upp en stop skylt. snälla hjälp mig.

/Baver

  • Medlem
  • 2004-12-22 19:27

I iTunes så har du ett menyalternativ som heter Inställningar. Välj iPod i inställningar så får du upp inställngsmöjligheterna för iPoden. iPoden måste vara ansluten.

Om du inte vill synka allt kan du välja att synka vissa spellistor bara eller göra det manuellt. Välj det alternativet som passar bäst.

Om du väljer manuellt så kan du i iTunes dra in låtar eller spellistor som ligger i iTunes till iPod-symbolen som dyker upp bland spellistorna i iTunes.

Det går också att dra mappar/filer direkt från Finder(Mac)/Explorer(windows) till samma iPod-symbol ibland spellistorna.

Tack så mkt, nu går det fin fint.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-12-23 07:43

Ursäkta om jag verkar dryg nu. Men det här var ännu en tråd som inte hade behövt existera om kära någon bara bemödat sig att använda sökfunktionen.

Eller varför inte kolla igenom manualen eller hjälpavsnittet?

Så in i helvete användbart. Faktiskt.

1
Bevaka tråden