Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När kommer den? :)

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-12-20 17:18

Har beställt en grön ipod från applestore den 15e december. Idag(20e) så gick jag in och kollade på hemsidan deras, då var den shippad från shanghai, när kommer den typ då? :PpPP Jävla tid det verkar ta, vore ju trevligt att ha den innan jul men jag börjar förstå att det är orealistiskt.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2004-12-20 17:20

Du kan glömma att du får den före Jul Minst två veckor är en realistisk väntetid. Du har väl ett tracking nummer?

  • Medlem
  • 2004-12-20 17:24
Ursprungligen av Smirf:

Du kan glömma att du får den före Jul Minst två veckor är en realistisk väntetid. Du har väl ett tracking nummer?

Jo jag trackade den, den var ju skickad från shanghai imorse...

Beställde min den 13de (en söndag), och de kom förra onsdagen, men då var jag inte hemma så jag fick den idag. De sade ju också att 15de var sista dag för att hinna få den till jul, därför borde den hinna till jul tror jag iaf.

På vilken sida beställde du iPod från Shanghai?? Hur mycket blir totalkostnaden?

Beställde en till mig den 12/12, den har nu anlänt till Landvetter! Borde vara hos mig före jul. Kanske redan idag?!

  • Medlem
  • 2004-12-21 13:18

Jag beställde den från csn-storen där man fick 10% rabatt.

Jaja den lämnade örebro imorse iaf, så jag hoppas på julafton iaf.

Shipment Picked Up SHANGHAI, SH, CN 20 Dec 2004 09:33
Cleared Customs DUIVEN, GE, NL 20 Dec 2004 20:52
Cleared Customs GRACE HOLLOGNE, LG, BE 21 Dec 2004 01:45
Arrive Terminal OREBRO, OR, SE 21 Dec 2004 06:39
Delivered OREBRO, OR, SE 21 Dec 2004 06:46
Depart Terminal OREBRO, OR, SE 21 Dec 2004 08:30

Woot! shanghai?

jag beställde min lilla skara ipods från apple.se med csn-rabatt den 14onde, har fortfarande inte fått dem..... står bara på apples tracker att TNT netherlands har hand om mina paket, och när jag söker på TNT-express hemsida så hittar den inte mitt paket...

Svag känsla att detta kommer bli en lång jul.....

Scall, har du nån speciell sida där du trackar dina paket?

  • Medlem
  • 2004-12-21 13:56
Ursprungligen av nasdaq:

Woot! shanghai?

jag beställde min lilla skara ipods från apple.se med csn-rabatt den 14onde, har fortfarande inte fått dem..... står bara på apples tracker att TNT netherlands har hand om mina paket, och när jag söker på TNT-express hemsida så hittar den inte mitt paket...

Svag känsla att detta kommer bli en lång jul.....

Scall, har du nån speciell sida där du trackar dina paket?

på den sidan du ser tnt netherlands står det ett tracking number som du kan klicka på:) där ser du den listan jag postade.

klickar på den, men där står det ingenting utav värde....

endast vad det är jag har beställt, typ:
IPOD MINI DOCK-GEN M9467G/A 1

Activity Location Date / Time (GMT)

Shipment 2 of 4

Carrier Name Tracking Number
TNT EXPRESS WORLDWIDE xxxxxxxxxxxxxx

men inget var den håller hus....

  • Medlem
  • 2004-12-21 15:02
Ursprungligen av nasdaq:

klickar på den, men där står det ingenting utav värde....

endast vad det är jag har beställt, typ:
IPOD MINI DOCK-GEN M9467G/A 1

Activity Location Date / Time (GMT)

Shipment 2 of 4

Carrier Name Tracking Number
TNT EXPRESS WORLDWIDE xxxxxxxxxxxxxx

men inget var den håller hus....

sådär såg det också ut för mig innan det där med shanghai kom fram, bara å vänta för din del

noooo! kommer väl bli en tyst jul för mig då... Om jag inte får igång farfars tandberg-skivspelare dvs!

jag fick min igår... Fan läskigt att få den dom bara stoppade ner den i brevlådan utan att knacka på eller nånting. Tänk om dom hade stoppat den i fel brevlåda hade blivit tråkig jul...

Jag beställde min den 10:e och den hade skickats från shanghai i fredags eller lördags och jag fick den igår Men jag hade beställt gravering oxå

  • Medlem
  • 2004-12-22 15:26

kom idag om ngn undrar

jag beställde min den 30e november, fick den först idag...en jäääävlig lång väntan

Ursprungligen av dou_sann:

jag beställde min den 30e november, fick den först idag...en jäääävlig lång väntan

står fortfarande ingenting i min leverans

Ursprungligen av nasdaq:

står fortfarande ingenting i min leverans

de har nog inte plockat upp den än, det tog mig nästan 3 veckor innan jag fick fram att de har plockat upp den och skickat iväg den. vänta på...=P

1
Bevaka tråden