Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ny Ipod!!!

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Weee!! Har beställt en ny iPod 4g 40gb nu. Känns kanonbra!

Det jag tänkte på var bara med strömmen till laddaren, kan man skaffa en sån adapter på typ Clas Ohlsson som "gör om strömmen" eller uttaget eller vad man nu vill kalla det till EU standard?

En sak till... Har hört att när man beställer den nya iPod i 40gb version så ingår även iPod dock station, stämmer detta?? Någon som vet exakt vad som ingår i paketet kan ju vara vänlig att redovisa för detta

Tack på förhand för hjälpen och GOD JUL!!!

VanDahl

Ursprungligen av VanDahl:

Weee!! Har beställt en ny iPod 4g 40gb nu. Känns kanonbra!

Det jag tänkte på var bara med strömmen till laddaren, kan man skaffa en sån adapter på typ Clas Ohlsson som "gör om strömmen" eller uttaget eller vad man nu vill kalla det till EU standard?

En sak till... Har hört att när man beställer den nya iPod i 40gb version så ingår även iPod dock station, stämmer detta?? Någon som vet exakt vad som ingår i paketet kan ju vara vänlig att redovisa för detta

Tack på förhand för hjälpen och GOD JUL!!!

VanDahl

jag hade en förut man får med dock station, hölstre, liten handkontroll för att styra låtarna, och dom vanliga sladdarna. hoppas du är nöjd med din ipod! GOD JUL!!!!

Ursprungligen av hammet92:

jag hade en förut man får med dock station, hölstre, liten handkontroll för att styra låtarna, och dom vanliga sladdarna. hoppas du är nöjd med din ipod! GOD JUL!!!!

Fjärrkontroll eller hölster medföljer ej på den Generation 4 iPoden om jag minns rätt. Fjärrkontroll är jag iaf säker på att den inte ingår...

Det viktiga är iaf att det följer med dockningsstation Kan man använda den bredvid stereon?? Hur går det till? Måste man köpa till kablage och annat då kan jag tänka

God jul på er allihopa!

Förresten, är hörlurarna grymma som ingår? Jag har ett par KOSS The Plug med latex pluggar som är så bra så man ryser Så får se om de medföljande är bättre.

dom man får me e helt okej ljud med jag skulle föredra att du använder dom andra

Ursprungligen av hammet92:

dom man får me e helt okej ljud med jag skulle föredra att du använder dom andra

hel ok? ja det är väll bra ljud men för att de ska sitta fast så behöver man väll silvertape, suger gorilla..

OK tack

Förresten, en sak till... Iochmed att man får med dockstationen, hur kopplar man in denna i sin tur till stereon? är det med AUX då kan jag tänka? Eller hur funkar det?

Ursprungligen av VanDahl:

OK tack

Förresten, en sak till... Iochmed att man får med dockstationen, hur kopplar man in denna i sin tur till stereon? är det med AUX då kan jag tänka? Eller hur funkar det?

AUX ska funka finfint

Vad jag vet måste du då köpa en extra sladd som du drar från dockan till stereon.
Och med G4 får man endast docka.

Fastän att den är köpt i USA?

Ursprungligen av VanDahl:

Fastän att den är köpt i USA?

Ja, samma saker i kartongen (förutom kontakten då)

1
Bevaka tråden