Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Finns det någon butik som har ipod mini kvar?

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som topic finns det någon riktig butik i sthlm som har ipod mini, eller internet butik.

Ursprungligen av arvid_89:

Som topic finns det någon riktig butik i sthlm som har ipod mini, eller internet butik.

I saw one new silver mini for sale here if you can't find one.

Macoteket och Teknikmagasinet säljer iPod Mini's, vet dock inte hur många dom har inne just nu (om dom ens har kvar några).

  • Oregistrerad
  • 2004-12-26 15:15

Macoteket Sundyberg hade en silver kvar om ajg minns rätt

//C

Siba i Bromma hade några stycken tror jag, för det var en anstäld som gick in och hämtade åt en kund, så jag antar att det finns kvar!

Siba i Kalmar vet jag hade några kvar innan jul när jag köpte min Blåa iPod mini. Vet att dom även hade de större.

Ursprungligen av minipod:

Siba i Bromma hade några stycken tror jag, för det var en anstäld som gick in och hämtade åt en kund, så jag antar att det finns kvar!

Ingen siba hade kvar ipod mini, inte power onoff eller elgiganten heller de hänvisa till creatives motsvarighet zen eller var de va :eek:
Alla var slut hos teknikmagasinet i hela sthlm, men till slut hittade jag en ipod mini silver på geab the phone house

Jag var in på en teknikmagasinet i dag och hade tokturen att 20 min innan jag kom in så hade ngn lämnat tillbaka en ipod mini för att den personen inte gillade färgen, silver. Killen bakom disken sa till mig att jag borde gå och köpa en trisslott i oxå, för tydligen så är minin slut i hela eroupa, även i asien är den svår att få tag på....så om ni ser att minin fortfarande finns att köpa ngnstans så gör som jag.....tveka inte, KÖP den!!!

Så nu e jag oxå en lycklig Ipod mini ägare;)

Att dom är slut överallt kanske har ett samband med vissa rykten om en ny Mini snart? Är jag helt ute och reser nu?

De finns kanske hos HDW Data

  • Medlem
  • 2004-12-28 01:24

Vi har ett fåtal rosa och en grön kvar just nu.
Power PC

Lite ot kanske men nån som vet någon BUTIK som säljer skins till ipod mini inte teknikmagasinet dock.

Ursprungligen av arvid_89:

Lite ot kanske men nån som vet någon BUTIK som säljer skins till ipod mini inte teknikmagasinet dock.

Macoteket på Birger Jarlsgatan 37
www.macoteket.se

De flesta GEAB / The Phone house har spelare hemma.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-29 12:18

Det där med att dom är slut i asien kan nog stämma, jag försökte nämligen köpa en mini från min pompis mamma som åkte till japan typ 3 veckor efter somarlåvet. För hon kunde inte få tag i någon ipod mini åt mig för dom var slut i hela japan.

Hon var till och med på elektronik mässor där jappanerna själva sa att det var typ omöjligt att få ta i dom. Så rycktet och att dom är slut i asien stämmer säkert

för ni som fortfarande inte har någon ipod så åk till siba! DET ÄR DÄR DOM FINNS!

Jag tyckte att jag såg Minis på både JME-Data och MacSupports Apple Center i Malmö idag. Jag är iaf säker på att jag såg två lådor på JME, silver-färgade.

1
Bevaka tråden