Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa köpet någonsin?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag måste bara skriva detta: Jag fick en mini i julklapp, och är så OTROLIGT JÄVLA NÖJD, den är verkligen helt underbar, jag har riktigt bra ljud med orginallurarna + rock eq. Batteritiden blev på 8½ första laddningen.

LYSANDE APPLE!

Ursprungligen av Tobacca:

Jag måste bara skriva detta: Jag fick en mini i julklapp, och är så OTROLIGT JÄVLA NÖJD, den är verkligen helt underbar, jag har riktigt bra ljud med orginallurarna + rock eq. Batteritiden blev på 8½ första laddningen.

LYSANDE APPLE!

Jag är inte riktigt lika nöjd.. har haft min sen typ mars, eller april, eller någon gång i somras i alla fall.Och nu har jag fått exakt samma problem med denna som min gamla.. ljudet är jättebrusigt, om man inte lyckas få in hörlurskontakten i exakt rätt läge.Typ glapp där någonstans.Men annars är den jättebra lite irriterande att det alltid är fel på allting man köper bara..

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-12-26 14:18
Ursprungligen av _cecilia89:

Jag är inte riktigt lika nöjd.. har haft min sen typ mars, eller april, eller någon gång i somras i alla fall.Och nu har jag fått exakt samma problem med denna som min gamla.. ljudet är jättebrusigt, om man inte lyckas få in hörlurskontakten i exakt rätt läge.Typ glapp där någonstans.Men annars är den jättebra lite irriterande att det alltid är fel på allting man köper bara..

Ring apple supporten igen, så kanske dom kan fixa den åt dig

  • Oregistrerad
  • 2004-12-26 15:07
Ursprungligen av Tobacca:

Jag måste bara skriva detta: Jag fick en mini i julklapp, och är så OTROLIGT JÄVLA NÖJD, den är verkligen helt underbar, jag har riktigt bra ljud med orginallurarna + rock eq. Batteritiden blev på 8½ första laddningen.

LYSANDE APPLE!

Måste bara kritsera namnet på tråden. En julklapp ä väl ändå inget köp.

Men jag förstår dig. DEN ÄR BÄST!!

//C

1
Bevaka tråden