Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes kommer inte igång.

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-12-15 22:47

hej
mitt iTunes kommer av någon anledning inte fram idag.när jag trycker på ikonen så kommer timglaset fram en stund och sen försvinner det bara,utan att iTunes öppnas.vad är felet?

Ursprungligen av droopy:

hej
mitt iTunes kommer av någon anledning inte fram idag.när jag trycker på ikonen så kommer timglaset fram en stund och sen försvinner det bara,utan att iTunes öppnas.vad är felet?

Har du provat att starta om datorn? Det kan hjälpa mer än man tror?

Ta ut ev. cdskiva från datorn, starta iTunes så nu borde det funka fint. Dte är en bug i iTunes 4.7 och Xp tyvärr

Mvh Olof Wahlberg

Välkommen hit !

  • Oregistrerad
  • 2004-12-23 19:22
Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Ta ut ev. cdskiva från datorn, starta iTunes så nu borde det funka fint. Dte är en bug i iTunes 4.7 och Xp tyvärr

Mvh Olof Wahlberg

Välkommen hit !

Det finns ingen CD-skiva i datorn, Olof.
Fan. Hela min dag har gått åt helvete på grund av detta. Jag hatar när iTunes eller något annat direkt relaterat till min essentiella iPod krånglar.

Det funkar fortfarande inte.
Vad gör jag?

  • Oregistrerad
  • 2004-12-23 20:44

Mina vänner, jag vill härmed meddela att iTunes nu fungerar för mig.
Jag har installerat om det tusen gånger. På den tusende och första gången funkade programmet åter.

apple kan suga av mig.
Hejdå.

Så bra, men vårda ditt språk!!!!

Mvh Olof

  • Oregistrerad
  • 2004-12-23 22:48
Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Så bra, men vårda ditt språk!!!!

Mvh Olof

Jag ber om ursäkt för att jag yttrade sådana pass grova obsceniteter.
Hoppas friden inte stördes på denna underbara hemsida!

iTunes keffar gång på gång

Jag har råkat ut för exakt samma problem som vår vän jasse. Mit iTunes ville först inte starta. Då avinstallerade jag det och sedan installerade jag det igen. då fungerade det en gång men inte fullt ut. Då upprepade jag installtionsproceduren en gång till och då fungerade iTunes vid endast en uppstart igen.

Alltså, iTunes kan endast startas en gång, sen måste man upprepa installationsproceduren för att starta det en till gång. Jag fattar ärligt talat ingenting.

Och btw, jag har provat både med och utan CD i läsaren samt startat om datorn otaliga gånger.

Tacksam för all hjälp!

Det låter som ditt operativsystem är det som spökar, en ominstallation kanske är behövligt. Se bara till att ta kopior på allt som är viktigt

Mvh Olof

Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Det låter som ditt operativsystem är det som spökar, en ominstallation kanske är behövligt. Se bara till att ta kopior på allt som är viktigt

Mvh Olof

Det är mycket möjligt men jag tror inte att fallet är sådant. Jasse, som jag för övrigt känner irl, har exakt samma problem med sitt iTunes. Att man bara kan köra det en gång och sen måste man installera det igen. Inget annat förslag någon?

Försök få tag på en gammal kopia av iTunes och testa om det fungerar bättre med den.

Mvh Olof

  • Oregistrerad
  • 2004-12-23 18:27

iTunes vill inte starta

Jag har ett ytterst irriterande problem. Värre än klåda. Reggade mig på ipod.se av den enkla anledningen att jag tänkte att någon här kanske kan hjälpa mig med detta problem.
När jag dubbelklickar på itunes-ikonen på skrivbordet dyker timglaset upp i någon sekund, sedan försvinner det, och programmet startar inte. Det går inte att starta programmet på något sätt.

Jag har suttit hela dagen och försökt starta om datorn i hopp om att iTunes åter skall fungera felfritt, som det gjorde igår, och tusen dagar innan.

Som sagt, itunes vill inte starta, men det har fungerat förut. Och det hjälper inte att starta om datorn. Jag har den senaste versionen av programmet.
Fan...
Någon som kan hjälpa mig?

Två liknande trådar, slog i hop dem, försök att söka på forumet innan ni startar nya trådar. Varje dag görs det flera hundra inlägg på iPod.se

mvh Olof Wahlberg

1
Bevaka tråden