Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

har ipod 20gb slutats tillverkas?

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag var på teknikmagasinet idag och skulle köpa en ipod 20 gb. de hade inga. och killen som jobbade där sa att de inte skulle få in några fler heller för att de slutats tillverkas.
nu undrar jag kan det verkligen vara så att de slutat tillverka dem ?

  • Medlem
  • 2004-12-28 18:16

Nej det har dom inte... Han kanske menade G3 eller nått

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-12-28 18:17

iPod 20gb är väl typ iPodens volvo, så den kör de nog vidare på

okej de e ju bra för det e väl ändå den som säljer båst tror jag. för minin har för liten hårdisk. det är onödigt med färgskärm om man bara ska lyssna på musik. 40 gb är onödigt mycke för de flesta iaf.

jag har sagt det förr och jag säger det igen..
Teknikmagasinet är en pajas affär.

ja de försöker lura en hela tiden jag va där och fråga om de kunde byta sladd på ett par koss porta pro de sa att man inte kunde byta sladden på dem. jag har hört att det är flera som har bytt den.

En kompis till mig skulle köpa en iPod häromdagen, men expert sade att de var slut i hela Sverige. Att alla butiker som sålde iPod skulle få en ny leverans i mitten av januari.

Jag var inne på Siba idag å tänkte galtt köpa min första iPod 40GB. Men dom hade också slutat att sälja dom... Jag är något deprimerad just nu

  • Medlem
  • 2004-12-31 12:27
Ursprungligen av Carnilino:

Jag var inne på Siba idag å tänkte galtt köpa min första iPod 40GB. Men dom hade också slutat att sälja dom... Jag är något deprimerad just nu

Vad va det för en pajas säljare du prata med?
Jag jobbar på siba... Köpte min 20gb ipod där igår..
Har dom inget hemma be dom beställa hem!

det är klart man är besviken jag har typ spatat 2-3 månader nu och när man ska köpa är det slut. men jag tror det finns 40gb att få tag på för när jag skulle köpa i söndags på andra affärer typ siba,elgiganten.... hade de 40gb fast det e klart det beror ju på var man bor

  • Medlem
  • 2004-12-28 19:31

Hur e det med apple.se?
det står levereras innom 7-10 dagar opå 20gb'aren. vad menar dom med det? hem till mig, eller skickar dom den från typ taiwan då?

hmm, sjalv sa ar man pa resande fot i usa, till min chock sa var 20gb'n SLUT overallt i alla elektronik affarer... 40gbn fanns lite har och dar, tillslut hittade vi en apple affar i ett av kopcentrerna och dar fanns det fullt med 20gbar.. och till ovastande, nej dom gors fortfarande.. bara att efterfragan ar mer an tillverkningstakten..

nej de som är grejjen är att dom inte hinner tillverka lika många som dom säljer!
å jag har svårt att tänka mig att dom prioriterar teknikmagasinet först därför kommer
de ta tid innan dom får in..

macoteket regerar

Vi som bor i stockhom behöver aldrig vara utan sina ipods och dess tillbehör. Vi har 2 ställen som är klockrena. 1: Macoteket 2: PcSuperstore

Nu vet jag att macoteket ska öppna 2 butiker till. en i Uppsala och så var det i Linköping tror jag men det är bara att kolla på deras hemsida.,..;)

maggan

Ursprungligen av Companion:

Vi som bor i stockhom behöver aldrig vara utan sina ipods och dess tillbehör. Vi har 2 ställen som är klockrena. 1: Macoteket 2: PcSuperstore

Nu vet jag att macoteket ska öppna 2 butiker till. en i Uppsala och så var det i Linköping tror jag men det är bara att kolla på deras hemsida.,..;)

maggan

vart ligger dom butikerna?
å finns de möjligen någon hemsida?

Ursprungligen av Blue Eyes:

vart ligger dom butikerna?
å finns de möjligen någon hemsida?

http://www.macoteket.se , http://www.pcsuperstore.se <---- ???

har de i lager i de där affärerna da?
alla affärer har ju sagt att det är slutsålt i hela stocholm då borde det vara lite konstiogt om vissa affärer sitter och ruvar på en massa ipods

hello. dom sa samma sak till mej när jag skulle köpa den på teknik-magasine.
eftersom jag är ny här på ipod.se så skulle jag vilja fråga vad 3G och 4G är får nått? ska beställa en ipod:)

1
Bevaka tråden