Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synkproblem

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-12-28 22:33

Tjohej!

Jag gick hem till min kompis och installerade iTunes dör att synka över lite musik till min iPod Mini från honom, men till min stora förvåning funkade inte detta. Har gjort precis som hemma och där funkar det. Någon som vet varför det inte funkar? Hur synkar man manuelt?

I detta fallet så "säger" iTunes att den synkar en del av mitt bibliotek (ca 1/3) och den laddar precis som hemma, fast när jag skall lyssna på min nya musik så finns den inte överhuvudtaget i iPoden? Helt bortsprunget! Det finns bara den gammla "tråkiga" musiken kvar.

iTunes påstår att jag har använt 42,23 gig och har ledigt 48mg vilket är rätt konstigt för så mycke platts tar inte min iPod Mini. Jag testat att updatera versionen till den senaste (4,7 tror jag den hette) utan resultat.

Så jag säger bara hjälp, hjälp, hjälp!

/Hugo

• Oregistrerad
  • 2004-12-29 11:40

Men HALLO? är det bara jag som råkar ut för sån här skit!

Finns det alltså ingen här som har försökt synka musik från en polare och misslyckats eller vet vad som kan gå fel???

Kan man överhuvudtaget synka musik från andra eller kan man bara synka från sin egen dator???

SNÄLLA HJÄLP MIG!

MVH Hugo

• Oregistrerad
  • 2004-12-29 16:47

okej nu har jag lyckats synka musiken från min polare till min ipod . Så nu kommer nästa fråga^^.

Går det att föra över musiken från min ipod mini till min hemdator?

MVH Hugo

Vill inte vara otrevlig, men har du testat att söka? Tror att ditt senaste problem har diskuterats rätt ofta här.

• Oregistrerad
  • 2004-12-30 12:14

Tack för tipset!

Jag har nu sökt men inte funnit. Det enda jag har hittat är ett program till mac för att överföra min musik från ipoden till en mac dator. Med finns det någon som har ett bra program till windows xp som jag kan överföra med???

Ska fortsätta söka om det så att jag missat något med skulle bli väldigt glad om någon kunde hjälpa mig redan här ^^.

Tack på förhand hugo

1
Bevaka tråden