Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

starta itunes

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har problem med att starta itunes när jag har kopplat in min iPod till datorn, när jag klickar på itunes ikonen så händer ingenting. Någon som vet vad som är problemet?

Inte en aning, men det kan väl aldrig skada att berätta vilken sorts dator du använder, och kanske t o m vilket operativsystem...

Ursprungligen av Kristjan:

Inte en aning, men det kan väl aldrig skada att berätta vilken sorts dator du använder, och kanske t o m vilket operativsystem...

Använder Pc med XP

Humm, jag har samma problem. Eller ja, nästan. När jag försöker starta iTunes i XP så går det inte, jag klickar på ikonen och sen jobbar datorn några sekunder sen händer det ingenting. Nu har jag inte iPoden ikopplad, men det ska ju gå att starta iTunes ändå iTunes fungerar om man installerar om det, men det blir liiite jobbigt att avinstallera och installera det varje gång man vill starta programet =/ Har provat med olika versioner och med den versionen jag fick med iPoden och med verioner jag laddat ner ifrån internet. Någon som vet vad man ska göra för att få det att fungera?

Possen:
Koppla ur din iPod och försök att dra igång iTunes. Om det inte funkar så starta om datorn utan att koppla i din iPod. Väl inne i iTunes så ska det finnas en funktion där iTunes startas automatiskt när man kopplar i sin iPod i datorn.

Testa det!

Det kan vara så att eventuella cd skivor i cd-läsaren är orsaken till detta problem (iTunes 4.7)

/Mvh Olof

1
Bevaka tråden