Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

helt ny ipod, men hjälp iaf.

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag fick väldiga problem med min gamla ipod så jag kontaktade support och det va inget jag kunde göra åt det så UPS kom och hämtade upp den. nu en vecka senare kommer
dem och lämnar den. Mot min förvåning ligger det en sprillans ny i kartongen. Vilket jag är oerhört tacksam för. Men hur kommer detta funka när jag skall plugga in den i datan igen till min itunes där jag redan har 1800 som jag väldigt OGÄRNA vill bli av med. Jag menar alltså om jag måste ominstallera itunes för att få det att funka? Men jga hoppas på att det finns något sätt som jag bara kan plugga in ipoden och få dem låtarna i itunes biblioteket som jag har till ipoden direkt.

Tack på förhand

Du komemr inte att bli av med musiken på datorn! Om man inte har stängt av den automatiska uppdateringen så kan man ibland bli av med sina låtar på iPoden (om man kopplar in den i en annan dator än normalt dvs.) men inte tvärt om.
'
Plugga in och för över!

Mvh Olof

Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Du komemr inte att bli av med musiken på datorn! Om man inte har stängt av den automatiska uppdateringen så kan man ibland bli av med sina låtar på iPoden (om man kopplar in den i en annan dator än normalt dvs.) men inte tvärt om.
'
Plugga in och för över!

Mvh Olof

ok, jag har inte stängt av det automatiska uppdateringen. Så det är alltså bara att plugga in ipoden nu och låta det föra över med andra ord?

Tack så mycket!

man kan alltid lita på dig, hehe, varje gång jag haft problem har du hjälpt mig, TACK!

1
Bevaka tråden