Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod stänger av datorn

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-12-30 14:28

Hej jag har ett problem, min hårddisk kraschade och allt försvann. Nu för att fåtillbaka en bråkdel av den musik jag hade på datorn så tänkte jag ta från min iPod, men varje gång jag ska ta musik från CopyiPod eller iPod Agent så startar datorn om efter ett tag.

Jag vill helst inte återställa iPoden för då försvinner all musik som jag behöver, det blir inte bra av att uppdatera iPoden heller.

Nu undrar jag om det finns nått mer sätt att få ut musiken, eller nån fix eller dylikt som gör att iPoden inte startar om datorn.

hade samma fenomen när jag skulle lägga in till poden på min förra ipod

Kopiera hela iPoden in på hårddisken, slå på visning av dolda filer, sen går du in i iPoden och vidare in i iPod_control sen tar du hela music mappen och kopierar till valfritt ställe på din hårddisk. Importera sedan alla låtar in i iTunes. Då kommer världen att bli normal igen

Mvh Olof

• Oregistrerad
  • 2004-12-30 15:07

tack olof

• Oregistrerad
  • 2004-12-30 15:10

näe den stängde av sig ändå.. måste vara nån speciell låt som har cancer

• Oregistrerad
  • 2004-12-30 16:14

Nu provade jag återställa ipoden och så vidare, sen la jag tilblaka all musik och skulle prova dra över igen, då stängde datorn av sig.. kan ipoden vara lite skadad? borde jag ringa support?

1
Bevaka tråden