Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Konstigt med min iPod

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-12-30 17:35

När jag stoppar in laddaren i min iPod så börjar den ladda, sen efter att den har fått ladda under natten så står de "Laddat" på morgonen=alltså ska den vara färdigladdad?
Mne då när jag tar ut sladden och kolla på batteritiden så är det mindre än halva stapeln fylld..skitskumt. nån som vet vad man ska göra åt de?

Ursprungligen av Lodis:

När jag stoppar in laddaren i min iPod så börjar den ladda, sen efter att den har fått ladda under natten så står de "Laddat" på morgonen=alltså ska den vara färdigladdad?
Mne då när jag tar ut sladden och kolla på batteritiden så är det mindre än halva stapeln fylld..skitskumt. nån som vet vad man ska göra åt de?

Det brukar bli en liten fördröjning från det att man kopplar ur podden från laddaren, testa att starta en låt så kommer antagligen mätaren att fyllas.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-30 20:43
Ursprungligen av Markus_B:

Det brukar bli en liten fördröjning från det att man kopplar ur podden från laddaren, testa att starta en låt så kommer antagligen mätaren att fyllas.

Håller fullständigt med bara vänta en stund.

och så suger mätaren röv.. iofs om du har haft på den unbder natten så borde den vara full laddad, eller det beror på hur länge du sover, men iaf så fort det står färdigladdad så är den väll bara laddad till 80 % annars?

Om man kör den en stund så går den upp på högst, eller hur är det för er?

1
Bevaka tråden