Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad blev det för iPod Julklapp då?

Tråden skapades och har fått 44 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Årets julklappsskörd

Fick en iPod 20 Gb 4G av min flickvän med lite extra lulllull. (Bilstereokoppling, Contour Showcase fodral) sedan fick man lite pengar och dylikt.

MVH / ANders M

Har just beställt en iTrip för lite av pengarna HHEEEHEE

Jag fick en 20 gig ipod och igår köpte jag ett podsleevz för en liten del av pengarna jag också fick

  • Medlem
  • 2004-12-26 17:37

jag fick en bärbar ipoddator

Ipod 20g Hellyeah!!! fan kär i den nu, tror jag har lyssnat längre på den än jag gått utan sedan jag fick den..

Jag fick en iPod mini(en rosa) även mina båda bröder och min syster fick varsin. så det blev totalt 4 minis i olika färger

Jag vet inte riktigt om detta räknas, men jag köpte en iPod 20 gb i julklapp till mig själv... And I love it!

  • Medlem
  • 2004-12-27 10:10

Fick en billaddare till minin. Skulle fått sockorna också men de hade inte kommit in till Macoteket...
Men tackar och bugar för en elgura och en K700 annars!

Vita sony EX-71, dom är inte lite bättre än originallurarna...

Fick pengar till en..

Fick pengar till en Ipod 20gb. Köpte den idag för 2800 kr.. Vilket gjorde att jag fick lite pengar över... Har dock inte hämtat den ännu.. Men det ser jag fram emot.

jag fick en ipod u2 och en ny mobil

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2004-12-27 17:00

Jag fick en iPod 20Gb i julklapp och den är as soft Sen fick ja lite pengar som ja ska köpa lite grejer till iPoden för.

Jag fick en iPod 20GB, och köpte ett iSkin eVo 2 igår. Man tackar föräldrarna...:D

  • Medlem
  • 2004-12-29 23:10

Jeg bestillte meg en U2 ipod med 20GB selv.
Fikk den 23.desember levert på jobben. Kjempedigg;-)

Fick inspiration att köpa en iPod! haha!

  • Medlem
  • 2005-01-02 01:08

Fick en blå ipod mini. Äntligen

Och så har jag en itrip nu

Bevaka tråden