Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod Gen5

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har i några dagar funderat på hur ipod generation 5 kommer se ut och vad den kommer erbjuda, finns de nån som har några funderingar? .

Allt jag kan tänka mig är att de kör med större hårddisk och utvecklar de här med photo!

Färgskärmen kommer säkert att bli standard. Skulle inte göra något om dom byggde in radio + transmitter och röstinspelningen.

  • Medlem
  • 2005-01-02 17:08
Ursprungligen av weström:

Färgskärmen kommer säkert att bli standard. Skulle inte göra något om dom byggde in radio + transmitter och röstinspelningen.

det är ett litet problem, om dom bygger in fm-transmitter i ipoden kommer det vara olagligt att sälja den i europa, iallafall använda den

men 80gb blir det garanterat, men mer än så tror jag inte att det kommer bli på ett bra tag.
för det första så om man har 80gb musik så har man täckt ganska mycket av det man gillar.
för det andra så om man har en stor hdd och mycket saker på den tar det längre tid för ipoden att hitta det..

om dom skulle bygga in allt det så skulle iPod utan tvekan vara den grymmaste spelaren på marknaden, lätt!

Ursprungligen av Carnilino:

om dom skulle bygga in allt det så skulle iPod utan tvekan vara den grymmaste spelaren på marknaden, lätt!

Absolut! det är ju det ända som stoppar dom från att bli totalt världsledande (ännu mer).

jag tycker det är tillräckligt med 60 gb som det är just nu så hårdisken är strunt samma... hmmm färgskäm ja standard... hmmm Radio yes det kommer säkert vara inbygd... jag skulle vilja hoppas på analog in på den me... hmmm

jag är nästan 100% på att det kommer vara 80gb i nån G5 modell

1
Bevaka tråden