Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken är bäst, iPod eller iPod mini?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har funderat ett tag på att köpa en iPod. Ska åka utomlands till våren och jobba och då kan det ju vara ganska skönt att kunna ta med sig musik, mycket musik
Nu till min fråga: vilken av de två är bäst? Jag har fått för mig att minin är väldigt skraltig och lätt går sönder, samtidigt som det stora ser ganska tråkig ut. Kan man koppla in minin till en stereo om man vill det?

Skriv allt potitivt och negativt om Ipod och iPod mini!

Tacksam för svar!

MVH Linda

Välkommen hit!
Om du ska jobba utomlands kan det ju vara bra med mycket musik, då skulle kanske en 20gb vara bra för dig.. Beroende på hur mycket musik du har.
Minin är inte skraltig (?) och går inte lättare sönder än någon annan iPod modell, den stora ser absolut inte tråkig ut, vidga vyerna, tänk utanför boxen..

Ja, du kan koppla alla iPod modeller i stereon, med iTrip eller med sladdar.

Ursprungligen av minipod:

Välkommen hit!
Om du ska jobba utomlands kan det ju vara bra med mycket musik, då skulle kanske en 20gb vara bra för dig.. Beroende på hur mycket musik du har.
Minin är inte skraltig (?) och går inte lättare sönder än någon annan iPod modell, den stora ser absolut inte tråkig ut, vidga vyerna, tänk utanför boxen..

Ja, du kan koppla alla iPod modeller i stereon, med iTrip eller med sladdar.

Tack för svaret! Har beställt en mini, tror att det räcker! Man får ju ändå i ganska många låtar! Jätte bra forum! Man lär sig en del

1
Bevaka tråden