Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fick en ny iPod på garanti

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag fick just en ny iPod på garantin? Och undrar hur jag ska ladda batteriet första gången? På den första podden hade jag spelat in allt i 160kbit och funderar nu att lägga in allt igen i 192kbit. Är det värt det? Jag lyssnar en hel del på min iTunes låtar via min stereo.

160 Kbit AAC eller MP3?

Ursprungligen av Kristjan:

160 Kbit AAC eller MP3?

160kbit i mp3

  • Oregistrerad
  • 2004-12-23 19:23
Ursprungligen av Stone_Gbg:

160kbit i mp3

Stor skillnad är det väl inte i mp3 formaten. Däremot AAC. right??

//C

  • Medlem
  • 2004-12-24 13:22
Ursprungligen av Stone_Gbg:

Jag fick just en ny iPod på garantin? Och undrar hur jag ska ladda batteriet första gången? På den första podden hade jag spelat in allt i 160kbit och funderar nu att lägga in allt igen i 192kbit. Är det värt det? Jag lyssnar en hel del på min iTunes låtar via min stereo.

Kör du MP3 är 192 kBit ett absolut minimum. Helst mer men vid 192 duger det om man inte är lite audiofil av sig

/babuu

192 har jag, duger gott om man, som sagt tidigare, inte är sååå j-vla petig.

vad va det för fel på ipoden när du fick den på garantin

Jag har också fått en på garanti, (en amerikansk för er som är oroliga att garantin inte ska hålla i för USA-köpta) den fick jag för att man inte kunde "koppla ifrån" på korrekt sätt och inte heller lägga in nya låtar.

  • Medlem
  • 2005-01-03 01:27

okej

byter dom batteri om det räcker skitkort elle måsta man köpa`?

Ursprungligen av Uffe:

byter dom batteri om det räcker skitkort elle måsta man köpa`?

Om batteriet går under halva sin utlovade kapacitet så är det bara att byta. Om du har garanti det vill säga.

Ursprungligen av simon1583:

Jag har också fått en på garanti, (en amerikansk för er som är oroliga att garantin inte ska hålla i för USA-köpta) den fick jag för att man inte kunde "koppla ifrån" på korrekt sätt och inte heller lägga in nya låtar.

Vad var felet med att du inte kunde "koppla ifrån"?

1
Bevaka tråden