Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTrip

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Var köper man iTrip, för den e ju olaglig o sälja i sverige?, MÅSTE HA

Ursprungligen av Adam Von Runesson:

Var köper man iTrip, för den e ju olaglig o sälja i sverige?, MÅSTE HA

Har för mig att www.expansys.se säljer sånna....fast det säljs nya i tradera oxå som är mycket billigare dessutom.

Ursprungligen av latino1001:

Har för mig att www.expansys.se säljer sånna....fast det säljs nya i tradera oxå som är mycket billigare dessutom.

Den då? vågar man beställa därifrån?

http://www.nomatica.se/index.asp?Chargement=lecteurMP3/miniipodvertSE.htm&Provenance=pricerunner_se

Istore. För mig tog det en vecka ungefär.

theistore.com

Köpte min på theistore, väntar den inom ett par dagar. Passade på att köpa ett schysst dockkompatibelt silikonfodral också

Ursprungligen av Emil Rimsby:

Köpte min på theistore, väntar den inom ett par dagar. Passade på att köpa ett schysst dockkompatibelt silikonfodral också

Tack för tipset!

Jag köpte en iTrip, dockkompatiblet fodral (Snow) och ett par hörlurar. Beställde den 22:e, skeppades iväg den 23:e och kom idag den 28:onde till mig. Snabbt o enkelt, o inga tull- o skattproblem... o billigt med ju. Bra att dollarn är billig nu

p.s Om ni ska beställa från iTrip så skriv med att de ska dölja infon om iTrip eller markera den som "Gift". ... funka för mig d.s

Ursprungligen av andem038:

Tack för tipset!

Jag köpte en iTrip, dockkompatiblet fodral (Snow) och ett par hörlurar. Beställde den 22:e, skeppades iväg den 23:e och kom idag den 28:onde till mig. Snabbt o enkelt, o inga tull- o skattproblem... o billigt med ju. Bra att dollarn är billig nu

p.s Om ni ska beställa från iTrip så skriv med att de ska dölja infon om iTrip eller markera den som "Gift". ... funka för mig d.s

exakt vad ska man skriva till dom? för att dom ska skicka den som "gift" menar jag.
kan du skriva så ja kan kopiera? =D tack

  • Oregistrerad
  • 2005-01-02 19:04

Itrip

Använder Itrip till min Ipod för att kunna ha med mig min musik i bilen. Vad som stör mig är att jag inte hittat någon bra frekvens till Itripen för att slippa ha störningar från P1 eller någon anna kanal när man kör genom sverige.
Är det någon som hittat en "oanvänd" frekvens" som funkar genom vårt avlånga land?

Mange

  • Oregistrerad
  • 2005-01-03 01:40

var markerar man "gift" någonstans ser inte det i kassan och vill ju inte betala tull för en itrip.

Jag fick skriva ett meddelande när jag paya via paypal till theIstore.

vill ni höra vilken klant jag är. jag har tappat bort min iTrip efter 2 dagars användning
så om ni hittar en i norrköping så bör det vara min.

vad är en itrip och varför är den olaglig

Ursprungligen av freshjive:

vad är en itrip och varför är den olaglig

iTrip är en liten FM-sändare som du sätter ovanpå podden, se
tillverkarens hemsida

den är olaglig för att den tros kunna störa övriga FM-kanaler (all radio).
Med den kan du tillexempel lyssna på musiken i din iPod i bilen genom att använda bilens radio. Den behöver varken ha CD eller någon ljud-ingång med andra ord.

1
Bevaka tråden