Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med "On-The-Go"

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Varje gång jag startar iTunes så döper den om min "On-The-Go" till "On-The-Go1/2/3" osv. Detta gör att jag inte kan lägga till flera låtar till samma On-The-Go efteråt, utan då hamnar de i en helt ny On-The-Go-lista.

Jag vill inte att den ska göra så och hur får jag iTunes att sluta förstöra min On-The-Go?

Ursprungligen av Rillerou:

Varje gång jag startar iTunes så döper den om min "On-The-Go" till "On-The-Go1/2/3" osv. Detta gör att jag inte kan lägga till flera låtar till samma On-The-Go efteråt, utan då hamnar de i en helt ny On-The-Go-lista.

Jag vill inte att den ska göra så och hur får jag iTunes att sluta förstöra min On-The-Go?

Den förstör inte den bara rensar.
Vill du fortsätta på en, så lägg till hela On-The-Go 2 t.ex i den nuvarande On-The-Go spellistan genom att markera den som vanligt i iPoden.

Ursprungligen av hjalmar:

Den förstör inte den bara rensar.
Vill du fortsätta på en, så lägg till hela On-The-Go 2 t.ex i den nuvarande On-The-Go spellistan genom att markera den som vanligt i iPoden.

Ja juste! Man kan ju lägga till hela spellistor! Nu känner jag mig lite dum :rolleyes:.

Tack för svaret.

1
Bevaka tråden