Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur mycket är en beg. ipod mini värd?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja tänkte sälja min ipod mini för att köpa en 40gigs istället, men hur mycket är normalt o sälja sin ipod för?

sälja:
iPod Mini Silver (som ny,absolut repfri.Aldrig använd utan fodral) nypris: 2595kr
iPod Remote (den lilla knappen för hold har dock trillat av) nypris: 329kr
Matias iPod Armor mini (aluminium case med fönster, skyddar perfekt) nypris: 399kr

kan oxå skicka med mina Koss Porta Pro (nya i orgnial förpackning)

allt kommer i orginal förpackning! vad kan ja sälja detta för? 2000?

tacksam för hjälp!

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-01-07 12:22

runt 1500-1800 skulle väl kunna vara rimligt... verkar ju vara rätt bra skick på den, bortsett från remoten då.
bara en liten reflektion - förstår inte hur mini kan vara så dyra i jämförelse med 20gb, storleksmässigt.
är av den åsikten att man gör bort sig lite om man lägger sina pengar på en mini

Ursprungligen av erik:

runt 1500-1800 skulle väl kunna vara rimligt... verkar ju vara rätt bra skick på den, bortsett från remoten då.
bara en liten reflektion - förstår inte hur mini kan vara så dyra i jämförelse med 20gb, storleksmässigt.
är av den åsikten att man gör bort sig lite om man lägger sina pengar på en mini

Kanske prioritera man liten spelare istället för stor lagningkapacitet, kanske har man "bara" 1000 låtar

Ursprungligen av erik:

runt 1500-1800 skulle väl kunna vara rimligt... verkar ju vara rätt bra skick på den, bortsett från remoten då.
bara en liten reflektion - förstår inte hur mini kan vara så dyra i jämförelse med 20gb, storleksmässigt.
är av den åsikten att man gör bort sig lite om man lägger sina pengar på en mini

allt som säljs på internet "sägs vara bra skick på" men när man väl får se grejorna brukar det bli annorlunda

hehe.. jag ringde dig nyss
jag som skulle köpa en ipod av polarn i Hong Kong.
jag trodde de var holdknappen på själva ipoden som var trasig. holdknappen på fjärrkontrollen e ju ingen större fara. jävligt intresserad nu fan.. hehe

1500 till 1800 låter lite lite tycker jag, minst 2200..
Jag skulle iallafall betala så mycket för de paketet.

Ursprungligen av malakai:

Ja tänkte sälja min ipod mini för att köpa en 40gigs istället, men hur mycket är normalt o sälja sin ipod för?

sälja:
iPod Mini Silver (som ny,absolut repfri.Aldrig använd utan fodral) nypris: 2595kr
iPod Remote (den lilla knappen för hold har dock trillat av) nypris: 329kr
Matias iPod Armor mini (aluminium case med fönster, skyddar perfekt) nypris: 399kr

kan oxå skicka med mina Koss Porta Pro (nya i orgnial förpackning)

allt kommer i orginal förpackning! vad kan ja sälja detta för? 2000?

tacksam för hjälp!

2000? Snälla,sälj den till mig isf

Om du har lust att splitta upp ditt paket skulle jag gärna betala en del för ditt Matias armor. Väldigt bra grej för ens skönhet enligt min mening, men lite väl dyrt nypris enligt mig. Som sagt, mycket intresserad...

1
Bevaka tråden