Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Alarm inte funka dåva

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjänare!

Är ägare av en 15gb 3g och tänkte prova på larmet, men jag får det inte att fungera, det går inte igång vare sig jag har ipoden på eller av. Någon som har en aning om vad det kan vara, om jag sätter alarm på och tid till 23.45 och ljud till en av mina playlists så fungerar det ändå inte, den går inte på 23.45.. Jag kollade runt lite i inställningarna för tiden o det ända jag kan tänka mig är att det skulle kunna ha något med tidszon att göra? fast det verkar också konstigt..

Om någon vet hur jag kan fixa detta så vore jag väldigt tacksam

MVH Rikard

  • Oregistrerad
  • 2005-01-09 23:54
Ursprungligen av Rille:

Tjänare!

Är ägare av en 15gb 3g och tänkte prova på larmet, men jag får det inte att fungera, det går inte igång vare sig jag har ipoden på eller av. Någon som har en aning om vad det kan vara, om jag sätter alarm på och tid till 23.45 och ljud till en av mina playlists så fungerar det ändå inte, den går inte på 23.45.. Jag kollade runt lite i inställningarna för tiden o det ända jag kan tänka mig är att det skulle kunna ha något med tidszon att göra? fast det verkar också konstigt..

Om någon vet hur jag kan fixa detta så vore jag väldigt tacksam

MVH Rikard

Jag har inte haft detta problem. Men har nyligen börjat använda det där. Funkar bra tycker jag. Men testa rätta till tidszonerna. har har på engelska och det funkar för mig.

//C

Tack för ett snabbt svar!

Ja grejen är ju att jag vet inte vilken tidszon jag ska ha? vilket tidsformat kör du? 24h ?
Vore nice om du kunde skriva ned dina inställningar, om dom ens syns?
Jag laddar ned senaste uppgraderingen nu, så återställer jag ipoden, får se om det ger nåt, det borde väl återställa tidszonerna ?

*Edit* Fungerar sen jag återställde ipoden!

  • Oregistrerad
  • 2005-01-10 03:14
Ursprungligen av Rille:

Tack för ett snabbt svar!

Ja grejen är ju att jag vet inte vilken tidszon jag ska ha? vilket tidsformat kör du? 24h ?
Vore nice om du kunde skriva ned dina inställningar, om dom ens syns?
Jag laddar ned senaste uppgraderingen nu, så återställer jag ipoden, får se om det ger nåt, det borde väl återställa tidszonerna ?

*Edit* Fungerar sen jag återställde ipoden!

Well. Att kalla mig Einstein vore att ta i

//C

1
Bevaka tråden