Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Anteckningar! En idiot i nöd!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Innan jag ställer min fråga skulle jag vilja poängtera att jag är en idiot när det gäller datorer.

Jag tänkte slänga in lite textfiler i podden för o ha till olika ändamål, men när jag lägger in dom...För det första så är inte åäö representerade, och sen är det massa krummelurer överallt typ som html-kodning.

undrar om det går o få texten så fin som den i "anvisningar" är?

läste lite i forumet om att det var kodningen som det kanske va fel på! vilket sa mig nada!

har lyckats slarva bort word efter ett roligt virus så jag använder mig av dom "heta" programmen wordpad och anteckingar

vilket är txt. och rtf.

behöver jag något speciellt program lr är jag bara dum i huvudet?

snälla besvara så fort som möjligt och bespara mig ironin

  • Oregistrerad
  • 2005-01-10 03:59

Enligt handboken. Och all annan fakta jag hittar. Ska filerna vara txt. Och läggas i mappen notes.

Dock får de nog inte vara för stora. Sedan tror jag det underlättar för å,ä,ö om iPoden är inställd på svenska som språk.

//C

Använd Anteckningar.. det gjorde jag å det funkar finfint..

Nissej: Det verkar inte som att du är en idiot på datorer. Du vet ju vad du pratar om och använder termer som HTML-kodning.

De jag känner som är idioter på datorer är de som använder Internet Explorer och undrar varför de har virus samt att de konstant söker upload för sina .mp3-filer till sina playahead-presentationer

Det var rejält med OT där. Ursäktar för det.

Annars kan man använda iPod agent från www.ipodsoft.com där den delar upp filer om de är för stora osv Enklaste programmet för hantering av anteckningar, kontakter osv enligt mig. (eftersom du har windows)

Tack killar nu fungerar det

1
Bevaka tråden