Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fel vid överföring

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Jag har en Ipod 20GB 4th GEN och en PC med windows xp med senaste service-pack.
jag försökte att kopiera mitt musik bibliotek från min Ipod till PC:n men det går inte. Den börjar att kopiera låtar men sen så stannar den vid en låt och resten kopieras inte. vet inte vad som kan va fel. har testat med Ipod Agent o såna program oxå..men det hjälper inte.
jag får fel-meddelandet: "Fel Parameter" & "kan inte hitta filen"
nån som vet hur man kan fixa det här? eller är det fel på min Ipod?

• Oregistrerad
  • 2005-01-09 19:11

stannar den på samma låt varje gång?
i så fall kan du testa att ta bort just den låten, sedan försöka igen och eventuellt försöka med den knäppa låten igen...

Precis, låter som att den inte hittar filen lokalt på datorn (hårddisken)..

det var samma låt det blev fel på, jag testade att ta bort just det albumet men då hitta den fel nån annanstans...har formaterat ipoden nu och ska börja om från början o testa om det funkar...funkar det inte då måste det väl bara va att lämna in den och få en ny? fel på hdd?

• Medlem
  • Huddinge
  • 2005-01-11 09:15
Ursprungligen av stiffy420:

det var samma låt det blev fel på, jag testade att ta bort just det albumet men då hitta den fel nån annanstans...har formaterat ipoden nu och ska börja om från början o testa om det funkar...funkar det inte då måste det väl bara va att lämna in den och få en ny? fel på hdd?

Jag provade att överföra låtar från iTunes till min iPod med senaste servicepack och det gick inte. Sen när jag provade på SP1 då fungerade det.. så prova att avinstallera SP2..

• Oregistrerad
  • 2005-01-11 09:17

Vilket Service pack man har borde vl itne göra skillnad?

Jag har iof service pack 1 men majoriteten av de jag känner med iPod ligger på SP2.

Så du kan nog ha rätt. Ringa Applesupport kan vara bra.

Om inte annat bara för en liten pratstund

//C

1
Bevaka tråden