Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spel Till Ipod Mini

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har nu funderat lite över spelen som finns i ipod, och som jag värkligen tycker är helt värdelösa...så jag kollade runt i webben och hittade en sida http://www.xoplay.com/ som säljer olika spel till ipod som värkar lite intressanta så min fråga är om nån har testat dem eller vet en sida som har spel som man kan ladda ner gratis till sin ipod mini.
Skulle vara ganska nice att kunna lira några andra bättre spel än bara dom som finns i podden.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-01-12 13:16

allvarligt - betala $15 för ett textbaserat spel?
finns ju dessutom program för att göra egna, samt sidor där man kan ladda hem spel GRATIS.
för övrigt är de spelen jag testat värdelösa. skulle inte lägga ett öre på xoplays "spel"

Ursprungligen av erik:

allvarligt - betala $15 för ett textbaserat spel?
finns ju dessutom program för att göra egna, samt sidor där man kan ladda hem spel GRATIS.
för övrigt är de spelen jag testat värdelösa. skulle inte lägga ett öre på xoplays "spel"

Japp märkte just D.....nån som vet en sida där man har riktiga spel då, som typ tetris eller nått??

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-01-12 14:21

sånt kan du nog bara installera om du har äldre än g4 och lägger in Linux på iPoden.

1
Bevaka tråden