Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Formatera om? och fel intallerat?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När jag kopplar in min ipod till datorn står det när jag öppnar itunes att itunes inte är korrekt installerad och inte funkar med min ipod än. och så står det att jag ska installera om itunes. Men jag har gjort det nu 3 ggr. Men det fungerar inte ändå?....någon som vet vad jag ska göra?

Hur formaterar jag om den? det står att det behövs!?
Den gör inte det av sej själv när jag stoppar in cd:n.
Går jag in och högerklickar på Ipod som extern hårddisk på min dator och går ner på formatera? eller är det något helt annat?

Tack/Malin :eek:

Har du tagit hem senaste versionen av iTunes från apple? gör det och installera den! och håll tummarna.

Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Har du tagit hem senaste versionen av iTunes från apple? gör det och installera den! och håll tummarna.

Vart hämtar jag hem den uppdateringen på itunes??
Jag köpte den för en vecka sedan så man tycker ju att nya itunes ska vara på cd:n??

Samma fel har inträffat mig!

mmm www.apple.se/itunes tror jag, na fick min i julas med å nya itunes är inte på skivan de trycker ju upp en massa skivor med en gång innan nya uppdateringen till itunes kommit, men det ska funka ändå, men prova med nya Itunes om inte det funkar så ladda hem nya uppdateringen till din Ipod och kör den, om inte det hjälper heller så finns det en meny till i uppdateringen där du kan återställa din ipod (formatera typ) om inte det funkar så är det kanske dags för ett samtal till apple supporten typvärr... men tror itne det ska behövas.. lycka till...

Malinhanning de släppte en ny version i förrgår :D, mvh Olof

Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Malinhanning de släppte en ny version i förrgår :D, mvh Olof

gjorde de?...men var hittar jag den och vad heter den??

senaste iTunes 7.0.1 eller vad den heter fungerar inte att installera som någon nämde i en annan tråd.
själv kör jag på föregående som fungerar utmärkt.

tack alla som hjälpt mej...nu fungerar allt!!! /Malin

Malin, berätta hur du gjorde för att lyckas? jag har just öppnat kartongen till min

Ursprungligen av Orfeous:

Malin, berätta hur du gjorde för att lyckas? jag har just öppnat kartongen till min

oj...kommer inte ihåg allt....laddade faktiskt ner de nya versionerna på apple av både ipod updater och itunes. Och nu fungerar det å ladda musik! har lyssnat på den hela klvällen trots att jag kunnat lyssna på stereon //Malin

1
Bevaka tråden