Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tappa Ipoden i golvet

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hellu
Idag i skolan tappade jag min ipod mini rakt ner i backen, och undrar ifall de brukar vara känsliga? Nu funkar den helt okej, men bara några små repor.
Finns det någon risk att den pajar i framtiden pga detta lilla fall?
Sen undrar jag en sak till, om ens fjärris är konstig, får man en ny på garantin då eller?
Ännu en sak, när jag ska anmäla skada på ipod.com repair, så står det att mitt serienr inte finns, varför???

danke schön

Ursprungligen av moetrix:

Hellu
Idag i skolan tappade jag min ipod mini rakt ner i backen, och undrar ifall de brukar vara känsliga? Nu funkar den helt okej, men bara några små repor.
Finns det någon risk att den pajar i framtiden pga detta lilla fall?
Sen undrar jag en sak till, om ens fjärris är konstig, får man en ny på garantin då eller?
Ännu en sak, när jag ska anmäla skada på ipod.com repair, så står det att mitt serienr inte finns, varför???

danke schön

Jag tror inte det är någon större fara om du tappar den i golvet nån gång. Tänk hur många gånger man tappar en mobil Om du fortfarande har kvar 1 års garantin på fjärrkontrollen så ska du få en ny gratis. När du installerade din iPod eller iTunes så borde det ha kommit upp något om registrering. Annars kan du ringa till Apple Support som är väldigt vänliga och hjälper dig gärna.

tjofadderittan!

edit: stavfel..

  • Medlem
  • Umeå
  • 2005-01-14 13:27

Mobiler har ingen känslig hårddisk, som iPoden har. Så det är defintivt inte bra att ha som vana att tappa den på hårda golv.

Ursprungligen av Smirf:

Mobiler har ingen känslig hårddisk, som iPoden har. Så det är defintivt inte bra att ha som vana att tappa den på hårda golv.

Det är ju såklart sant, men jag menar att jag tror inte det är jättefarligt om man tappar den i golvet.

Ursprungligen av temtem:

Det är ju såklart sant, men jag menar att jag tror inte det är jättefarligt om man tappar den i golvet.

klart det är farligt... ipoden kanske äter upp dig?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-01-14 18:20

jo, jag har hört att den hämnas... typ hoppar upp mitt i natten och sparkar in tänderna på dig

1
Bevaka tråden