Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Funderar på att köpa iPod Mini!

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-10-10 18:56

Som topic säger så har jag tänkte på att skaffa en iPod mini, tänkte önska mig i present.

Nu undrar jag av er iPod ägare om det är något att ha?
Jag har sett att den har fått bra kritik osv, men batterie ska tydligen vara lite mongo.
Hur är ljudet och hörlurarna, är det lätt navigerade menyer?
Vad ligger priset på? Är det runt 2500? Är det bäst att köpa online via Apple Store eller i någon butik på gatan?
Jag skulle gärna prova den, så om nån vet någon butik i Sthlm där man kan göra det tips gärna!

/ Tack på förhand

  • Medlem
  • 2004-10-10 19:29

Om du bara tar dig tid att söka mer på nätet kommer du hitta så mkt fakta om den så du vomerar.
Macoteket på Birger Jarlsgatan har två som man kan testa.

kött: iPod har det tillsammans med sin goa knappsats det bästa menysystemet på marknaden, så ja en Mini är lättnavigerad. Klarar du skicka ett sms så ligger du bra till!

  • Medlem
  • 2004-10-10 22:02
Ursprungligen av HC Andersson:

Klarar du skicka ett sms så ligger du bra till!

Då ska jag nog klara av det )))))))

Har macoteket nån hemsida, och är det nån priskillnad mellan å köpa på maCoteket å apple store?
/tack för svaren

www.macoteket.se

och köp en för bövelen du kommer inte att ångra dig!

  • Oregistrerad
  • 2004-10-10 23:58

frågan är onödig.

ALla här älskar iPod....ingen säger "köp den inte!!"

//C

Ursprungligen av Archduk3:

frågan är onödig.

ALla här älskar iPod....ingen säger "köp den inte!!"

//C

där har du fel... jag ångrar mitt miniköp!!! slösa bort så mkt pengar på en spelare som inte har mycket till batteritid... nää... du vänta tills dom släpper ngt ntressantare...

Ursprungligen av kött:

Som topic säger så har jag tänkte på att skaffa en iPod mini, tänkte önska mig i present.

Nu undrar jag av er iPod ägare om det är något att ha?
Jag har sett att den har fått bra kritik osv, men batterie ska tydligen vara lite mongo.
Hur är ljudet och hörlurarna, är det lätt navigerade menyer?
Vad ligger priset på? Är det runt 2500? Är det bäst att köpa online via Apple Store eller i någon butik på gatan?
Jag skulle gärna prova den, så om nån vet någon butik i Sthlm där man kan göra det tips gärna!

/ Tack på förhand

jag har precis mixtrat med min nya ipod mini
öppnade den från kartongen igår. fungerar ypperligt bra förutom itunes som jag inte gillar. jag använder EphPod det tillfreställer mina behov.

ja visste inte heller om ja skulle köpa men ja gjorde d....har definitivt inte ändrat mig typ den bästa saken ja nänson köpt

  • Oregistrerad
  • 2005-01-15 00:14

Man ändrar sig itne liksom

//C

Om du känner någon som studerar och har CSN-kort kan jag tipsa om att köpa från CSN-kortets applestore.. Där kostar minin ~2300, med gratis gravering..

jag fick minin i jul klap jag är väldigt nöjd med både itunes och ipoden.

Förresten , är det någon som vet en butik i gbg där man kan testa en ipodmini?

Vet man om att man kommer använda den jättemycket skulle jag köpt till en docka, då är det ju jättesmidigt att ladda den.

1
Bevaka tråden