Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

WoHo precis beställd en ipod shuffle

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-01-14 00:31

yeees äntligen skaffat en ipod produkt nån mer som har den nya shuffle som kan ge mig nångra bra tips eller ngt som ni har haft problem med för jag har läst många som har problem med sina mini

den kom väl igår?

är det e ett problem? många mp3 spelare har inte det.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-14 01:44

Welcome to a life less orderly. As official soundtrack to the random revolution, the iPod Shuffle Songs setting takes you on a unique journey through your music collection — you never know what’s around the next tune så står det i apple sidan om den så jag tror inte det blir ett problem

  • Oregistrerad
  • 2005-01-14 01:46

Jag ska tjacka en för att springa. Men det är för att då drar jag ned en lista. Där jag vet all musik. Att enbart ha en sådan som iPod är idotiskt.

men men

//C

Ursprungligen av Archduk3:

Jag ska tjacka en för att springa. Men det är för att då drar jag ned en lista. Där jag vet all musik. Att enbart ha en sådan som iPod är idotiskt.

men men

//C

WORD!

Grattis till ditt köp! Jag tror att du kommer bli nöjd, display eller inte. Själv överväger jag ett köp av en för att ha som komplement till min "vanliga" iPod. Att den inte har display ser jag inte som ett problem, jag behöver inte SE vilken låt som spelas, jag hör.
Så som en billig (för den är ganska billig med tanke på minnesmängden) flashspelare tycker jag den verkar toppen!

  • Medlem
  • 2005-01-14 21:03

men det måte vara nått med den, kolla här http://www.ipodlounge.com/ipodnews_comments.php?id=6112_0_7_0_C
den går ganska bra:D

Den här diskussionen är ju idiotisk. Den har ingen display, men det är ju hela grejen med spelaren. Apple själva skriver ju "Du vet aldrig vad som kommer efter nästa spår" vilket gör att saknaden av display bara kompleterar spelarens koncept.

Jag tycker närmare att spelaren blir bättre utan display. But hey, det är bara min åsikt.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-14 21:41

shuffle around the clock!

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-01-15 14:48

att inte ha någon skärm är ju hela grejen jag har min mini på att det ska blandas och om jag vill bytta låt brukar jag bara trycka forward. och sloggan för shuffle är just ''240 låtar på en miljom olika sätt''
men det är ju min åsikt

vad är ipod shuffle?

Ursprungligen av Orfeous:

vad är ipod shuffle?

Välkommen hit, och till världen..
iPod Shuffle är den senaste i raden iPods som presenterades iförrgår (?) av Apple.

http://www.apple.com/se/ipodshuffle/

  • Medlem
  • 2005-01-15 14:21

Jag har med köpt en, men jag ska bara ha den så man kan lyssna på medans man gymmar, då behöver man inte ha någon display

/ Patrik

  • Medlem
  • 2005-01-15 17:49

Jag försöker få ihop matten med att "många har problem med sina Ipod Mini" och, låt mig säga att jag har några frågor

Min fungerar helt klockrent, riktig tysk pansarvagnskvalité på den! Ingen jag känner har haft några allvarliga problem med sina heller...

Shuffle, bra idé!! Jag menar, du spar ju 1500:- och en hel massa tejp mot att köra det där mini förslaget...

Håll en hövligt ton. Har ni klagomål/negativa tankar om iPod Shuffle, ta dem i den officiella tråden.

http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=44889

(Då får det gärna vara med nyanserade inlägg än av typen "iPod Shuffle är så j-a dålig, den har ingen skärm".)

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-01-15 19:43

å, vad skulle vi göra utan admin?

1
Bevaka tråden