Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HMMM hur gör man ?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hur gör man när det är ett utropstecken i ena ändan av låten ine på iTunes. o sen när man vill spela låten så säjer den "Spåret"blalbla" kunnde inte spelas eftersom orginalfilen inte kunnde hittas". vad ska man göra för att den sak hittas då ? det är alltid non eller några låtar som blir så där jämt;)

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-01-15 23:08
Ursprungligen av jokke9k:

hur gör man när det är ett utropstecken i ena ändan av låten ine på iTunes. o sen när man vill spela låten så säjer den "Spåret"blalbla" kunnde inte spelas eftersom orginalfilen inte kunnde hittas". vad ska man göra för att den sak hittas då ? det är alltid non eller några låtar som blir så där jämt;)

för mig blev det så när jag importerade en playlist, sen ändrade taggnamn i enstaka låtar.
antar att taggnamnen man ger avgör filnamn, och därför gör spellistan inaktuell och hänvisar till filnamn som inte finns.
alltså: importera lösaa spåren istället för hela playlists.

om du inte hade samma problem som jag - glöm det jag skrev

Förmodligen har du bytt namn eller nåt på originalfilen. Dubbelklicka på filen med utropstecknet och välj att du skall leta upp filen själv bara så skall allt ordna sig.

eller ta bort den i Itunes å sen lägga in den igen...

1
Bevaka tråden