Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

av fast på.!?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag har ett problem. lyssnar på min ipod stänger av den med nästan fullt batteri. när jag slår på den igen är det nästan slut. vad är felet. den är laddad från scratch som den ska vara och inget larm eller nått. hjälp mig snälla!

MVH Alexander

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-01-16 13:46

iPoden är aldrig helt av. ligger i viloläge för att kunna användas snabbt och smidigt igen.
har snackats en del om djupsömn för den, men vet inte om det bara är en modern myt

Ursprungligen av erik:

iPoden är aldrig helt av. ligger i viloläge för att kunna användas snabbt och smidigt igen.
har snackats en del om djupsömn för den, men vet inte om det bara är en modern myt

Finns ju ett program som heter PodPlayer, finns iPod-hacks i en meny i programmet.
där kan man aktivera att ipoden skall stängas av istället för att gå i strömsparläge som en dator gör.. spänningen ligger ju alltid på

Ursprungligen av Orfeous:

Finns ju ett program som heter PodPlayer, finns iPod-hacks i en meny i programmet.
där kan man aktivera att ipoden skall stängas av istället för att gå i strömsparläge som en dator gör.. spänningen ligger ju alltid på

ahaa...vart hittar man det programmet??...tycker också att det är ytterst störigt att dn drar ström hela tiden...är ju slut på 2 dagar om man lyssnar lite ...hade hört det innan jag köpte den men så snabbt trodde jag inte att den skulle ta slut! Det är lite tråkigt tycker jag! Inget för en som ska åka långa resor på tex ett plan...till australien eller nåt....den skulle ju aldrig hålla...tyvärr!
//Malin

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-01-18 22:46

finns extrabatteripack man kan koppla in om det skulle knipa när man reser långt... annars får man se till att köpa en biljett för plats med eljack

1
Bevaka tråden