Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AppleCare...?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag ska köpa en ipod från USA och tänkte köpa AppleCare Protection Plan där. Min fråga är funkar AppleCare här i sverige och om inte, kan jag gå in på t.ex. någon affär där det säljer AppleCare och köpa den ändå om inte jag här köpt en där?.
vad ska jag göra för att förlänga mitt garanti.?

Du kan köpa apple care när du kommer hem, jag tror att du kan köpa det i Usa och få det att gälla här hemma med, eftersom det är världsgaranti på poddarna så det borde inte vara några bekymmer

Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Du kan köpa apple care när du kommer hem, jag tror att du kan köpa det i Usa och få det att gälla här hemma med, eftersom det är världsgaranti på poddarna så det borde inte vara några bekymmer

tack för hjälpen

Ursprungligen av Olof Wahlberg:

Du kan köpa apple care när du kommer hem, jag tror att du kan köpa det i Usa och få det att gälla här hemma med, eftersom det är världsgaranti på poddarna så det borde inte vara några bekymmer

vart kan jag köpa den när jag kommer hem?

Ringa Applestore, gå till en lokal ÅF, i stockolm finns det ett flertal mac återförsäljare. inwarehouse, macoteket, lan master.

1
Bevaka tråden