Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Löpning med iPod?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-01-17 23:27

Hej.

Har planer på att inhandla en iPod. Kan bara inte bestämma mig för vilken modell. Kommer använda den vid löpning men jag vill samtidigt kunnda slänga in hela min skivsamling, dokument m.m. Vilken modell funkar bäst? Är 40Gb för klumpig att springa med? Den är ju mycket större än Mini, men är den verkligen för stor?

Tacksam för svar.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-01-17 23:43
Ursprungligen av PeterM:

/.../ men är den verkligen för stor?

hur liten är du egentligen?!
för att vara lite saklig: 40gb är inte mycket tjockare än 20gb, och 20gb skulle verkligen inte vara några som helst problem att springa med, om man skulle vilja det.
finns bra cases för typ armen och så för ändamålet också

  • Oregistrerad
  • 2005-01-18 00:38

Jag håller med. Den enda som kan vara klumpig är iPod photo. Men bara nästan.

//C

  • Oregistrerad
  • 2005-01-18 09:02

Tack för svaren. En 40Gb ligger då väldigt nära nu.
Case för armen, finns inte dom bara till Mini? Tips på var man finner sådana?

  • Medlem
  • 2005-01-18 09:51

När jag fick min 40gb så blev jag förvånad att den var så liten. Verkade som om den inte alls var större än 20gb. Den är dock 2mm tjockare eller något sådant. Men som sagt, det märks knappt.

Har varit ute och löptränat med min och det har fungerat utmärkt. Har inte haft någon rämm då utan bara hållt den i handen medans jag sprungit. Sprang en mil utan något som helst avbrott på musiken.

Ursprungligen av PeterM:

Case för armen, finns inte dom bara till Mini? Tips på var man finner sådana?

Marware Sportsuit Convertible
XtremeMac SportWrap
Finns säkert billigare någon annanstans, men en start iaf.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-18 23:56

Tack för tipsen.

Skönt! Jefflar vad här ska springas när jag får min till helgen Kan dock vara bra att ha en fångrem så är det inte längre lika stor risk att man ska tappa den...

1
Bevaka tråden