Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ville bara säga...

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

....att jag fått min 512:a
Såååååå liten o lätt! Enastående!

Anders

Ursprungligen av Anders Ingelstam:

....att jag fått min 512:a
Såååååå liten o lätt! Enastående!

Anders

Kul!!!
Vad tycker du om ljudkvaliten? Är den volymspärrad?

Absolut tillräckligt bra ljud och man kan dra på så det smäller...
*gillar*

A

Bilder! ge oss Vart beställde du ifrån för att få den så snabbt??

  • Medlem
  • 2005-01-18 14:36

vah? hur fick du den så fort?

  • Medlem
  • 2005-01-18 15:06

Ja, vart beställde du ifrån?

kul med 3 likadana frågor efter varandra i samma tråd, tror ni det går snabbare att få svar om fler frågar?

eller tja, inte riktigt samma fråga, men ändå :rolleyes:

Ursprungligen av Anders Ingelstam:

....att jag fått min 512:a
Såååååå liten o lätt! Enastående!

Anders

Jag fick min igår också!! Jag är fullständigt förälskad!!!!!!!
Har redan vant mig vid att inte se på någon skärm (har även en mini). Man kan välja att "shuffla" från hela biblioteket eller från en spellista. Skitsnyggt!

IPoden har inte lämnat min närhet på 24 h. Hahahha

/BonneSwe

PS. Beställde den från Applestore 5 min efter att de hade gjort om den på key note-kvällen.

  • Medlem
  • 2005-01-18 20:07

Gissa vad jag beställt:

Tack för din beställning.

Vi behandlar din beställning nu. Du får snart ett e-brev med en bekräftelse.

Skriv ut den här sidan eller skriv ner ditt beställningsnummer (se nedan). Med hjälp av numret kan du spåra beställningens status, få information om programhämtningen (om någon) med mera.

Om du behöver tala med en kundtjänstrepresentant om beställningen, måste du vänta ungefär 60 minuter för att vårt system ska hinna bearbeta den innan du ringer. Tack för att du väntar.

Leasing:
Om du har valt att betala via Apple Financial Services måste du ansöka om ett leasingavtal på följande webbplats: klicka här. Om du har frågor angående Apples finansieringsprogram kan du ringa Apple
Financial Services på telefon 08-506 616 85.

Undra när jag kommer få den,,,, Vill ha den nu jue

  • Oregistrerad
  • 2005-01-19 16:58

jag beställde en ipod shuffle torsdagen den 13 och betalade via giro den 14 och nu har jag fått en bekräftelse på att de fått in pengarna och att de ska skicka den till mig 17feb o plussa på 3-7 dagar för leveransen snacka om att jag hinner dö innan den når fream till mig så jag undrar vart i helsicke fick du tag på en så snabbt

Är det någon volymbegränsning på iPod Shuffle, som det är på de andra? Om så är fallet, är det någon som provat att ta bort den?
//
G

Fan va irriterande att apple inte får ut mer batteritid i shuffeln bara.... mer batteritid och skärm hade nått ut till ännu fler!

  • Medlem
  • International user
  • 2005-02-07 09:24

nja...16 timmar..

Ursprungligen av keeeka:

Fan va irriterande att apple inte får ut mer batteritid i shuffeln bara.... mer batteritid och skärm hade nått ut till ännu fler!

körde ett litet test och min 1giggare höll sig i +16 timmar , det e 4 mer än vad som lovats!
Och med 24 timmar på en dag så får du 8 timmar över, 4 för att ladda din shuffle och 4 för att
kanske sova lite )men sömn e ju lite överskattat nuförtiden. he he

hej hopp från San Francisco

Max

Maggan: Det går snabbare om man betalar med kort...

1
Bevaka tråden