Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Kommer inte ihåg den scenen men jag vet att Black Sabbaths - Paranoid är med någonstans i filmen, det är inte den? För övrigt en film med mycket coola scener och mycket bra musik.
Nu när jag kom att tänka på Paranoid så blir jag nog tvungen att lyssna på den tur att jag har med den. Det måste vara en av musikhistoriens coolaste låter.
Black Sabbath känns det inte som det är.. eller jag vet iofs inte.. Det jag är ute efter är ett lugnt gitarrriff utan sång.. Har hittat en fil med Al Pacinos röst med också, men det skulle vara coolt att bara ha gitarriffet...
Jag är lite nyfiken, exakt vad är det som är bra med den här filmen, är nog den sämsta pachoino film jag sett... ?
Kan verkligen hålla med om att den inte är den bästa Pacino-film som gjorts.. Den är för lång, den kunde varit 40 minuter kortare.. man kunde ha dragit ner på dom långa konversationerna och fått in mer match-action..
Men jag tycker fortfarande att Pacino's pregamespeach slår det mesta faktist!!!