Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

sortera mappar/låtar i ipod mini?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det kan låta som en konstig fråga ...men hur sorterar jag ALLA mina musik mappar (album) i mini ipod mini...När jag för över allt sammans så hamnar samma arist huller om buller i spelaren under alla mappar förutom hans/hennes/deras mapp känns det som...(varför hamnar inte allt som det ligger på min data, prydligt och samlat?!)
använder både itunes och vet hur EphPod fungerar. Förklaring på båda uppskattas.
MVH

• Medlem
  • Täby
  • 2005-01-24 12:43
Ursprungligen av gusgez:

Det kan låta som en konstig fråga ...men hur sorterar jag ALLA mina musik mappar (album) i mini ipod mini...När jag för över allt sammans så hamnar samma arist huller om buller i spelaren under alla mappar förutom hans/hennes/deras mapp känns det som...(varför hamnar inte allt som det ligger på min data, prydligt och samlat?!)
använder både itunes och vet hur EphPod fungerar. Förklaring på båda uppskattas.
MVH

Du måste fylla i ID3 taggar i låtarna så att spelaren vet hur den ska sortera dessa... bla Artistnamn, låtnamn, album, genre mm.

1
Bevaka tråden