Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min iPod shuffle har kommit :)

Tråden skapades och har fått 21 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-01-28 14:12

Jag har fått den nu, fy va snygg den är, den är jätte liten, känns som en fjäder när man håller i den

/ Patrik

Ursprungligen av Patcy:

Jag har fått den nu, fy va snygg den är, den är jätte liten, känns som en fjäder när man håller i den

/ Patrik

OMG! avundsjuk. kan man få se ngn slags bild? har du lyssnat på den?

Åkte dom till dig först?
Min är ute och snurrar TNT-bil fortfarande

  • Oregistrerad
  • 2005-01-28 15:28

hahha fick oxå min idag den e så liten så jag vågar inte ta ut den från paketet hahaha kommer ihåg när de knackade på dörren morsan bara "kom du med bil här?, e det den där stoora bilen?, finns det nått mer i bilen ?" hahaha snacka om pinsamt men skiiitsamma har den nuuuu

  • Medlem
  • 2005-01-28 17:05

Hehe. Men den är ju as liten vågar knappt ta på den, hehe. Har inte lyssnat på den, den skulle ju ladda fört i typ 4 timmar, sen ska jag lyssna

Ursprungligen av Patcy:

Hehe. Men den är ju as liten vågar knappt ta på den, hehe. Har inte lyssnat på den, den skulle ju ladda fört i typ 4 timmar, sen ska jag lyssna

Häpp, min visade "grönt" när man provtryckte batteriindikatorn…
(Å passar i en gammal iMac ur första generationen gör den oxå, det skulle den ju inte?)

Ursprungligen av Patcy:

Jag har fått den nu, fy va snygg den är, den är jätte liten, känns som en fjäder när man håller i den

/ Patrik

när beställde du den?

Jag får gratulera till din Shuffle.

Jag tänker själv beställa en Shuffle de närmsta dagarna, men jag har noll erfarenhet att få paket skickade med bud (som är det enda sättet... eller?). Så jag har några frågor som någon förhoppningsvis kan svara på.

Det står att det inte kostar extra, men det är Apples ord, kommer företaget som levererar kräva en peng? Ringer de i förväg så man vet vilka tider man ska vara hemma? Vilket företag är det som kör ut grejerna?

Tacksam för svar.

(Första inlägget! Tjohoo!)

Inget extra.
TNT
De ringer ev. eller oxå lägger en lapp (beror på vem och vart)

Ursprungligen av Pär:

Inget extra.
TNT
De ringer ev. eller oxå lägger en lapp (beror på vem och vart)

Man tackar...

Edit: En iPod Shuffle 512 Mb är beställd. Underbart. Har varit sugen på att köpa en Mp3-spelare sedan 1999 typ Nu fick jag äntligen tummen ur arslet...

Härligt att se dig även på iPod.se Pär! Välkommen hit och grattis till din nya shuffle...

Har allt kikat in förut

Shufflen är vassare än minin på spårvagnen, mycket vassare, men för långpromenad är det alltjämt minin som gäller

  • Oregistrerad
  • 2005-01-31 23:41
Ursprungligen av Pär:

Har allt kikat in förut

Shufflen är vassare än minin på spårvagnen, mycket vassare, men för långpromenad är det alltjämt minin som gäller

Jag väntade mig bara att Göteborgarna skulle hitta siten de med.

Vart är världen påväg?

//C

shuffle

Hej!
Vart har ni köpt era ipod shuffle 1gb?
Ringde till en butik å dem sa att den skulle släppas i mitten på mars.
Eller kan man beställa från apples hemsida, hur lång leveranstid?
Mvh Andreas

  • Medlem
  • International user
  • 2005-02-06 19:32

Shuffle i butik

Ursprungligen av jannebeee:

Hej!
Vart har ni köpt era ipod shuffle 1gb?
Ringde till en butik å dem sa att den skulle släppas i mitten på mars.
Eller kan man beställa från apples hemsida, hur lång leveranstid?
Mvh Andreas

Jag ringde bara till apple butiken och la upp mig på en väntlista,,tre dar senare fick jag ett voicemail som tyckte att de vara bara att komma och plocka upp min 1gb...inga probs alls!!
Men det e ju iochförsig i San Francisco... :rolleyes:

Max

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-02-07 15:48

Best min Shuffle den 16/1 och den ska skickas idag 7/2, men det står fortfarande bara "open"

Vill ha, vill ha, vill ha !!!!

  • Oregistrerad
  • 2005-02-01 15:37
Ursprungligen av Pär:

Har allt kikat in förut

Shufflen är vassare än minin på spårvagnen, mycket vassare, men för långpromenad är det alltjämt minin som gäller

Så det här blir din första iPod Pär!
Hoppas du blir nöjd!
//Jakob

Ursprungligen av pite_jacke:

Så det här blir din första iPod Pär!
Hoppas du blir nöjd!
//Jakob

Har ju haft en delad mini ett tag ju, men shufflen är smidigare när man skall åka några hållplatser bara

Shufflen är för jäkla bra faktiskt…
Om en iPod är som ett par rejäla kängor är Shufflen som ett par väl ingångna jumpapjuck som man inte behöver snöra och krångla…
Sug på den minirecensionen

Alltså funderar ju starkt på att kompensera min iPod samling med en shuffle. Men jag har bara en fundering.
Är det något schysst djävla ös/punch i den!?!?

Tack hej

  • Oregistrerad
  • 2005-02-08 14:09
Ursprungligen av Massmordarulla:

Alltså funderar ju starkt på att kompensera min iPod samling med en shuffle. Men jag har bara en fundering.
Är det något schysst djävla ös/punch i den!?!?

Tack hej

Den borde väl vara som en vanlig fast mindre och lättare.

PErfekt att enbart jogga med

//C

Aha.. Are ju sugen att beställa men känns tungt när jag redan har en g3 och are hur nöjd som helst med det..... =/

1
Bevaka tråden