Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Efter att man lagt in låtar på IPODen genom Itunes, kan man då ta bort dessa låtar ifrån datorn? Nu är det nämligen så att Itunes inte hittar en låt på min IPOD, vet inte om det beror på att den inte finns på datorn?
Efter att man lagt in låtar på IPODen genom Itunes, kan man då ta bort dessa låtar ifrån datorn? Nu är det nämligen så att Itunes inte hittar en låt på min IPOD, vet inte om det beror på att den inte finns på datorn?
om du 1) hade läst manualen för iPoden/iTunes eller 2) sökt på forumet - så hade du sett att du kan stänga av den automatiska synkningen mellan datorn och iPoden, och därför inte behöver vara bunden av vad som finns kvar på datorn.
Jag använder automatiskt syncning och att iTunes håller reda på mina låtar i "min musik". Det där med automatiskt syncning gillar jag, eftersom jag har 20gb ipod och då blir det en del musik att föra över manuellt och byta och hålla på. Däremot ångrar jag att jag inte valde att hålla reda på låtarna själv. Det är bara besvärligt när man letar efter låten som ligger i min musik någonstans där man minst anar det :/