Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod död!!!!! Endast 1 månad gammal.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej
Min kära iPod 20 G 4G dog i söndags.
Jag hade kommit hem från en bilresa då jag haft iPoden i min bilhållare/laddare. Den funkade innan jag klev ur bilen. Jag gick in och tog ur den ur jackfickan och la den på sängen. Senare på kvällen när jag skulle använda den så var den stendöd.

I måndags så sökte jag efter hjälp här på forumet och hittade hur man resetar den. Gjorde det när jag kom hem från jobbet och den funkade men batteriet var helt urdraget?? Laddade den tills den var fulladdad och använde den utan problem innan jag somnade. Tisdag morgon så är den helt död igen trots att den laddats hela natten.

Nu börjar man bli orolig och lite förbannad!!!!

Någon som haft liknande problem eller som känner igen symptomen. Vad göra????

MVH/ Anders M

Vad göra?
Garantiärende är väl enklast...

Ringde just Apples support

Ursprungligen av Pär:

Vad göra?
Garantiärende är väl enklast...

Ringde just Apples support och fick prata med en hjälpsam men helt oförståbar dansk!!!!!!!Lyckades förstå hur man resetar (hade tryckt på meny knappen samt play knappen samtidigt men det skulle vara select knappen och inte play knappen, var väl bara tur igår som fick igång den) och den gick igång!!!!!!!!!

Känns dock lite kymigt att man fått resetat den på två dagar. Skall det verkligen behöva vara så?? Nej!!!

Supportkillen från Apple började dessutom ganska snart att informera mig om deras paket för utökad hårdvarugaranti samt utökad support!!!!!!!

Känns ju jäkligt beigt att man har en så "shysst" produkt men att den behöver säljas med utökad garanti!!!

Kan dom inte lösa dessa småproblem!!!!!!!

MVH / ANders Molin

ladda fullt, gör en reset, kör ipod updater.

1
Bevaka tråden