Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ändra till manuell spårhantering innan iPoden pluggas i

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2005-01-20 21:46

Jag tänkte ta med min iPod och spela upp musiken på en kompis dator, men iTunes förval är ju att automatiskt synka iPod-biblioteket med iTunes.

Det vill jag inte; jag vill ha kvar allt precis som det är på min podd.

Det dumma är att inställningen för att hantera spår manuellt inte går att komma åt förrän man pluggat i iPoden! Moment 22 alltså.

Kommer iTunes ivrigt att lägga in min kompis låtbibliotek och radera mitt så fort jag sätter i iPoden i hennes dator?

Hur gör jag för att aktivera manuell uppdatering _innan_ jag pluggar i iPoden?

Detta var en riktig nöt. Och jag har faktiskt inget svar. Och finns det ingen lösning så tror jag nästan att iTunes tar plats som årets sämsta mjukvara!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-01-20 23:29

Jag har för mig att du ska få en fråga, t.ex. om du vill uppdatera iPoden, radera låtarna på iPoden eller liknande. Jag hoppas jag har rätt, jag tror att jag sett det någon annanstans, men det finns säkert någon här på forumet som kan bekräfta det (eller dementera, för den delen...).

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-01-21 17:16
Ursprungligen av Spyder:

Jag har för mig att du ska få en fråga, t.ex. om du vill uppdatera iPoden, radera låtarna på iPoden eller liknande. Jag hoppas jag har rätt, jag tror att jag sett det någon annanstans, men det finns säkert någon här på forumet som kan bekräfta det (eller dementera, för den delen...).

Det där stämmer! Funkade så för mig när jag för första gången plugga in den i min mac (hade pc innan).

/Adzam 1

  • Medlem
  • International user
  • 2005-01-21 18:53

Kolla hjälpfilen.